AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Del Skrevet 22. februar 2012 Skal til Edinburgh med søsteren min i mars og lurte på om noen av dere visste om et bra hotell med litt romslige rom? 3-4 stjerner fra 400 kr natta og oppover. Fint hvis det er i nærheten av Princessstreet og bargaten. S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 22. februar 2012 #2 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg overnattet på The Royal Mile hostel, som er et ungdomsherberge. Syns det var veldig greit, billig og sentralt. Det ligger jo midt på the Royal mile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #3 Del Skrevet 22. februar 2012 Tror vi skal satse på hotell jeg, litt mere komfort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliine Skrevet 22. februar 2012 #4 Del Skrevet 22. februar 2012 Vil bare ønske deg god tur,TS! Nydelig by med en unik atmosfære, kos dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 23. februar 2012 #5 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg har bodd på dette hotellet 3 ganger : http://www.thistle.com/en/hotels/united_kingdom/edinburgh/the_king_james/index.html Reiser tilbake i mai og har booket samme hotell igjen.. Shoppingsenter i "kjelleren", like ved togstasjonen, flybussene, shopping. Verdens beste by, gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 27. februar 2012 #6 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg kan anbefale Radisson Blu Edinburgh, ligger på Royal Mile. Edinburgh er fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #7 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg kan anbefale Radisson Blu Edinburgh, ligger på Royal Mile. Edinburgh er fantastisk! Så fint ut men 4000 kroner for 3 netter er alt for dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 28. februar 2012 #8 Del Skrevet 28. februar 2012 Herald House Hotel i Grove street. Veldig hyggelig betjening, og ikke specielt dyrt (i alle fald ikke da jeg var der i 2003). Ganske centralt, men lidt gangavstand til Princess Street. http://www.booking.com/hotel/gb/heraldhousehotel.en.html?aid=311984;label=hotel-102701-gb-FHIavZbjWGJOp6RXe407ywS927959837;ws=&gclid=CJKTkejkv64CFYFzmAodlTfkNg#availability_target Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå