AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #1 Skrevet 22. februar 2012 Hei. Jeg er en tilsynelatende normal, oppegående og hyggelig fyr på 27 år som lurer på om jeg objektivt sett egentlig er en idiot i enkelte sammenhenger som angår kvinner. For å få en forhåpentligvis nøytral analyse begir jeg meg derfor til internettet. For et par år siden ble jeg singel etter et lengre forhold. Jeg har en stor omgangskrets og lett for å komme i kontakt med folk, og derfor var det heller ikke noe problem å komme i kontakt med nye kvinnelige bekjentskaper. I løpet av årene som har gått har jeg vært borti en del jenter, alt fra uforpliktende sex til mer seriøs dating. De gangene det har blitt mer seriøst har jeg selv klart å ødelegge det. Jeg har en tendens til å bli utålmodig og vente på progresjon. Samtidig har jeg valgt en (fornuftig/idiotisk?) løsning hvor jeg ikke pusher på for å få sex med jentene jeg liker best, mens heller har uforpliktende FF i bakhånd. Resultatet blir selvsagt aldri noen suksess, og for et halvt år siden ødela jeg det som kunne blitt et forhold til ei jente jeg likte veldig godt ved å drikke meg full og hooke opp med en FF. Unnskyldningen jeg brukte overfor meg selv var at jeg var lei av å vente på en avklaring om hva som skulle skje videre med oss to (det hadde gått to-tre måneder), og hun var jævlig diffus. Det gikk selvsagt til helvete da hun fikk vite hva som hadde skjedd, og noe annet hadde jeg vel heller egentlig ikke forventet. Nå har det gått noe tid, og jeg har truffet en veldig bra jente. I god, gammel stil har jeg droppet å ha sex med henne, men vi har datet og hun har overnattet her. Jeg har tatt initiativet til å møtes de siste gangene vi har gjort det, men nå forventer jeg at det er hennes tur. Jeg gidder ikke å mase, og nå har jeg ikke hørt noe fra henne på en uke eller så. Samtidig begynner en gammel FF å ta kontakt igjen. Jeg er egentlig lei av å være full og singel hver helg, og kunne tenkt meg ei dame igjen, rett og slett fordi jeg savner nærheten mer enn sex (det er _mer_ enn nok sex der ute). Samtidig føler jeg meg som en idiot fordi jeg ikke klarer å smøre meg med tålmodighet. Så - er jeg en idiot, og hva kan jeg isåfall gjøre for å unngå å være det?
dida Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Jeg syns du virker som en fin fyr. Men hvis det holder på å bli seriøst med denne jenta kan du vel kanskje droppe å komplisere ting ved å pule andre? Tenk så digg det blir når du endelig kan ha sex med henne da ;)Det er faktisk utrolig deilig når man har ventet på det en stund 2
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Er ikke så ofte jeg er enig med marregutt, men her sier jeg meg litt enig. Du VET jo selv hva svaret her er! Du er ikke en idiot - men du tar bevisst valg som gjør at du ikke får deg dame. Spill med litt mer åpne kort framover, dropp alle pulevenner! Si til dama at du liker henne. Og angående hele "jeg vil at hun skal ta kontakt"-greia, så høres det litt korttenkt ut. Hvis hun er vant til at du tar kontakt når dere skal møtes, vil hun bli usikker når du slutter å sende meldinger/ringe. Hun vil mest sannsynlig tolke det som om du er lei av henne. (herregud, bare les alle "han slutta å spørre om vi skulle møtes"-trådene her inne!) Så hvis du ønsker at hun skal ta mer initiativ, bør du si ifra om det. Høres ut som du er for voksen til å spille spill, spesielt hvis du vil slutte å være singel 3
Gjest Marregutt Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Er ikke så ofte jeg er enig med marregutt, men her sier jeg meg litt enig. Du VET jo selv hva svaret her er! Du er ikke en idiot - men du tar bevisst valg som gjør at du ikke får deg dame. Spill med litt mer åpne kort framover, dropp alle pulevenner! Si til dama at du liker henne. Og angående hele "jeg vil at hun skal ta kontakt"-greia, så høres det litt korttenkt ut. Hvis hun er vant til at du tar kontakt når dere skal møtes, vil hun bli usikker når du slutter å sende meldinger/ringe. Hun vil mest sannsynlig tolke det som om du er lei av henne. (herregud, bare les alle "han slutta å spørre om vi skulle møtes"-trådene her inne!) Så hvis du ønsker at hun skal ta mer initiativ, bør du si ifra om det. Høres ut som du er for voksen til å spille spill, spesielt hvis du vil slutte å være singel Og der ble du deilig
Steinar40 Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Så - er jeg en idiot, og hva kan jeg isåfall gjøre for å unngå å være det? Ja, du oppfører deg som en idiot. Og det du behøver å gjøre er da altså å slutte med det.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 Helt utrolig at du spør om råd når du selv sier de selv. SLUTT MED FF MED EN GANG om du skal ha deg noen seriøs dame!!! Og har du hooket opp med ei, så fortsett med hun. Ikke spill det teite spillet med at hun må sende først bla.bla. Ta det til neste steg i stedenfor. Kanskje hun tenker det samme, at det stagnerer og hun lurer på om du er lei/ikke så interessert. Geez, jeg skjønner hvorfor folk er single altså
Gjest Chloè Skrevet 22. februar 2012 #8 Skrevet 22. februar 2012 Det er ganske utrolig hvordan dere (ja, jeg kjenner flere) ender opp med å behandle den jenta dere liker som dritt , uten å egentlig ville det. Ja, du er en idiot. Ser ikke problemet ditt, du vet hva du må gjøre
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #9 Skrevet 22. februar 2012 Sier meg enig i det en annen sier her lengre opp: Hun er mest sannsynlig usikker på hvorfor du plutselig har sluttet å ta kontakt. Det hadde ihvertfall jeg blitt.. Men på en annen side, dersom jeg hadde likt en mann godt, og merket at han begynte å ta mindre kontakt/bli stille, hadde jeg nok forsøkt å ta kontakt med ham og funnet ut om noe var galt/fått en avklaring på hvorfor han holder på slik. Om hun har latt deg forsvinne uten å selv prøve å ta kontakt en eneste gang, er hun kanskje ikke så interessert (evt er hun ekstremt sjenert og usikker). Og ja, som de andre her sier, kutt tvert med alle FF/flørter/whatever når du begynner å date en du liker. Du dør ikke av å gå uten sex en måned eller to, og om dette virker uoverkommelig for deg er det vel kanskje bare slik at du prioriterer sex høyere enn det å være i et forhold akkurat nå, da...
mammamora90 Skrevet 22. februar 2012 #10 Skrevet 22. februar 2012 Sier som de andre her jeg, når ting begynner å bli seriøst må du slutte med FF.. Du hadde vel ikke likt hvis hun dama hadde holdt på med en FF mens det beynte å bli seriøst med deg? Da bør du heller ikke gjøre det mot henne
Gjest -J- Skrevet 22. februar 2012 #11 Skrevet 22. februar 2012 Hva er spørsmålet her egentlig? Om du er en idiot? Kanskje? Løsningen? Slutte å være det. Hvorfor har du ikke sex med de jentene du er interessert i? Jeg trodde det var hele poenget? Kanskje hun tror du ikke var interessert ettersom du lot henne sove på sofaen? Om mine retoriske spørsmål ikke gav deg noen fornuftige råd, så skal jeg prøve å formulere meg på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå