Gå til innhold

Nettdate som sier han er en Rock n Rolla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr på nettet som omtaler seg selv som en "Rock n Rolla"

Hva i all verden betyr dette? :klo: (Googlet og fant bare ut at en film heter det)

Har jeg grunn til å være bekymret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har møtt en fyr på nettet som omtaler seg selv som en "Rock n Rolla"

Hva i all verden betyr dette? :klo: (Googlet og fant bare ut at en film heter det)

Har jeg grunn til å være bekymret?

Ganske så harry å mene på at en er en Rock n Rolla da :ler:

Om han er som hovedrollekaren i den filmen så bør du bekymre deg en god del ja :popcorn:

• Liker 2
Skrevet

Helt sosiopolitisk ukorrekt, riktignok, men det som slår meg først er at det kan signalisere noe om intelligensnivået hans??

• Liker 1
Skrevet

Ganske så harry å mene på at en er en Rock n Rolla da :ler:

Om han er som hovedrollekaren i den filmen så bør du bekymre deg en god del ja :popcorn:

Ok.. Lover ikke helt bra dette altså..En useriøs fyr mest sannsynlig..?(Selv om han skriver at han er ute etter et varig forhold..) Jeg har ikke sett filmen, hvordan er han da?

Skrevet

Helt sosiopolitisk ukorrekt, riktignok, men det som slår meg først er at det kan signalisere noe om intelligensnivået hans??

Hmm..dette er altså ikke noe en normalt oppegående fyr vil kalle seg, selv om det bare skulle være humoristisk ment?

Skrevet

Ok.. Lover ikke helt bra dette altså..En useriøs fyr mest sannsynlig..?(Selv om han skriver at han er ute etter et varig forhold..) Jeg har ikke sett filmen, hvordan er han da?

Nei, syns ikke det lover så bra. Men kanskje han bare prøvde å være morsom eller noe? :klo:

http://www.imdb.com/title/tt1032755/

Sjekk traileren der. Rockn Rolla er han dopkaren i bar overkropp :ler: Men kan vel kanskje bruke betegnelsen om en som generelt er litt mafia-crime kar.

Skrevet (endret)

Han hørtes harry ut.

Rock'n'roll er jo et gammelt uttrykk for ONS (Rock = sex. Roll= gå videre). Altså han er player.

Endret av Mr.Omg
Skrevet

Spør ham. :D

Skrevet

Jeg ville tenkt at han tullet.

Ok, kanskje ikke kjempemorsomt, men prøver vel på litt humor. Jeg ville ikke tenkt at han var en dårlig fyr for det. Kan jo også hende at profilteksten er skrevet litt fort, mange legger lite vekt på profilen og mer på meldinger frem og tilbake.

Skrevet (endret)

Eller han kjøre rockabillystil.

Det synes jeg det høres ut som, eller at han kjører rocka stil, rockemusikk, slimjeans converse, tattoveringer osv (noe som ikke er så dumt i mine øyne ;))

Endret av sebra
Skrevet

Hvor gammel er han?

Nærmer seg 40

Skrevet

Jeg ser for meg amerikansk musikk, amerikanske biler, 50-tallsstil osv. Harry i mine øyne, men sånt er vel en smakssak..

• Liker 1
Skrevet

Sånt som du skriver er bare så typisk kvinnfolk. drar en mann en spøk dere ikke liker blir han med en gang avskrevet og stemplet som mindre inteligent

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville tenkt at han tullet.

Ok, kanskje ikke kjempemorsomt, men prøver vel på litt humor. Jeg ville ikke tenkt at han var en dårlig fyr for det. Kan jo også hende at profilteksten er skrevet litt fort, mange legger lite vekt på profilen og mer på meldinger frem og tilbake.

Slik tenkte jeg også

Skrevet

Nærmer seg 40

En som synes han er veldig kul og vil tviholde på ungdommen. Umoden.

Gjest "gjest"
Skrevet

Det synes jeg det høres ut som, eller at han kjører rocka stil, rockemusikk, slimjeans converse, tattoveringer osv (noe som ikke er så dumt i mine øyne ;))

Jeg ser for meg amerikansk musikk, amerikanske biler, 50-tallsstil osv. Harry i mine øyne, men sånt er vel en smakssak..

Nwmlig. Kult med slike folk som kjører sin egen stil.

• Liker 1
Skrevet

Hater sånne mannfolk

Skrevet

En som synes han er veldig kul og vil tviholde på ungdommen. Umoden.

Enig! Det høres ufattelig barnslig, pompøst og desperat ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...