AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 jeg høres vel dum ut.. Men jeg tror jeg nesten vet hva jeg vil søke på, men det som stopper meg er at jeg vet at noen andre som jeg virkelig IKKE liker, har søkt der, samme skole og linje. Men det jeg lurer på er, viss jeg kommer inn, og de jeg ikke liker kommer inn, går det ann å bytte skole eller klasse da?? Eller blir det nesten umulig. Ikke døm meg, plis. Selvom det kanskje er fristende, men jeg har faktisk mine grunner.
Gjest Mahareth Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Søk på linja, og sats på at dere ikke havner i samme klasse. Jeg lot være å søke på den linja jeg tenkte å ta av samme grunn. Vedkommende endret søknaden sin senere, til en annen skole. Denne linja hadde venteliste, så jeg kunne ikke bytte etter skoleinntaket. Gjett om jeg angret!
Gjest Solsmil Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 det er i mange tilfeller mulig å bytte klasse, hvis det er andre klasser av samme typen på samme trinnet - og det er plass ledig i de andre klassene. det er også mulig å bytte skole til en annen i samme fylket, såfremt det er plass, men da må du nok ha en saklig grunn til det, og i det minste prøve å gå der noen uker (ikke si første dagen at du vil bytte liksom).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå