Gjest Kvikklunsj Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Hva slags gulv har dere på vaskerommet? (laminat,betong,vinyl..?) Hva anbefales?
Smula Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Vi har flis. Tror ikke jeg hadde valgt det nå. Synes det er veldig pent med laminat/parkett men tror ikke det er anbefalt. Vinyl finnes jo i mye forskjellig og da slipper du dritt i fuger om du velger flis. Betong har et litt for kjølig uttrykk for min smak.
Gjest Best Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 Jeg hadde valgt ett av desse vinylgulvene: Min lenke Liker både marmorlook Yoda, mosaikk Eden og sjakkrutene.
Gjest Badabing Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 Har betong, men vil følge litt med i denne tråden siden vi er i startfasen av oppussing av vaskerom. Har hørt om noen som bruker epoxy. Er det mye jobb å legge?
kindy Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 Ett vaskerom går som våt rom, da er det ikke lov til å legge tregulv/parkett/laminat pga fuktighet og fare for lekasjer. Vi har fliser, og er veldig fornøyd med det!
Sola^ Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 har betong, men vaskerommet er i kjelleren som har betongvegger og betonggulv. Eventuelt vannsøl trtekkes dermed ikkje inn i naborom og kan øydelegge sidan det også er betong.
Rødvinspiken Skrevet 24. februar 2012 #8 Skrevet 24. februar 2012 Jeg hadde valgt ett av desse vinylgulvene: Min lenke Liker både marmorlook Yoda, mosaikk Eden og sjakkrutene. Jeg har det gulvet som heter 0824 Mozaic Panda og er veldig godt fornøyd med det. Synes det er veldig pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå