Gå til innhold

Flott kjemi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite hjertesukk fra meg...

Jeg har blitt skikkelig betatt av en jeg møtte ute på byen i helgen. Vi endte opp med å kline, og jeg fikk en skikkelig god feeling av han. Har ikke følt det slik med noen siden eksen min som det ble slutt med for tre år siden. Det har blitt noen dater og kliningser siden, men aldri vært slik at jeg følte at både personkjemi og det fysiske var helt på plass.

Så....han har dame, og jeg kommer nok aldri til å møte han igjen. Vet jeg burde tenke at han var et svin som var utro mot dama si med meg, og at han sikkert hadde gjort det samme mot meg. MEN det er lettere sagt enn gjort. Tenker fortsatt på han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell dama hans hva slags drittsekk hun er sammen med. Sannsynligvis fortjener hun å vite om det.

• Liker 3
Skrevet

Huff, dette var synd for deg! Jeg kan bare si sklisjéene at det var heldig at du fant det ut før det ble mer alvorlig, han er ingenting å spare på. Og at det kommer andre som vekker interessen din.

Skikkelig, skikkelig surt å ha det slik. Har vært interessert i en fyr med kjæreste en gang, det var veldig vondt og sårt. Jeg tror det desverre er ganske vanlig å oppleve. Men ikke noe moro alikvel :klem:

Skrevet

Dama fortjener å vite om det. Jeg aner ikke hvem hun er, dessuten er sånt hans (eller kompisenes) oppgave å fortelle. En håndfull kompiser av han har fått med seg hva som skjedde. Er vel typisk "Bros before hoes", og dama hans får aldri vite om det. Stakkars henne!

o..o : Det er nok vanlig å oppleve, dessverre. Jeg var sammen med en fyr i tre måneder for noen år siden, og det viste seg at han hadde dame. Uten litt detektivarbeid hadde jeg aldri funnet det ut, for fyren nektet. Ett år senere fikk han unge med henne.

Så veldig kjedelig når man møter noen hvor man ikke greier å løsrive seg, eller ta blikket fra hverandre, men så er det hele bare et spill fra den andres side.

Hva ville han egentlig oppnå? Være utro mot dama si bare for å få kline litt? I tillegg gikk vi og spiste sammen på ei burgersjappe hvor han nektet meg å betale for maten min.

TS

Skrevet

Jævla drittsekk av en mann :kjefte:

Skrevet

Jævla drittsekk av en mann :kjefte:

Jævla hysteriske kvinnfolk! :laugh:

Skrevet

Er jeg hysterisk fordi jeg mener det er galt å kline med en annen når man har kjæreste?

Skrevet

Jævla hysteriske kvinnfolk! :laugh:

Hey, jeg håper du lar dama di (om du er så heldig at du har funnet en som er ukritisk nok til å ville ha deg) pule andre menn. Hvis ikke er du faen meg en jævla hysterisk gubbe... :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Så veldig kjedelig når man møter noen hvor man ikke greier å løsrive seg, eller ta blikket fra hverandre, men så er det hele bare et spill fra den andres side.

Hva ville han egentlig oppnå? Være utro mot dama si bare for å få kline litt? I tillegg gikk vi og spiste sammen på ei burgersjappe hvor han nektet meg å betale for maten min.

TS

Du kan jo ihvertfall være glad for at du slapp å betale for maten.

Dessuten lærte du jo noe. At ingen er til å stole på før du vet det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...