Gå til innhold

Utdrikningslag! -Hjelp Haster!! Ü

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Vi skal ha planleggningsmøte for en venninnnes utdrikningslag ikveld, og to av de mest kreative uteblir!! Vi trenger derfor desperat noen gode råd!

Er det noen som har noen festlige forslag blir vi veldig glade!!!

På forhånd takk!

Hilsen L & P icon_cool.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke av de mest kreative jeg heller, men her er noe:

La henne være karikaturtegner på gata, gatemusikant el.l.

Grav frem fortiden:

Eks:

Hvis hun har vært med i korps: kle henne i musikkuniform og la henne spille og marsjere gjennom gatene.

Er hun tøff: fallskjerm, stikkhopp osv

Er hun ikke tøff:....det samme som over...

Lei inn en stripper...... eller???

Hadde jeg visst mer om henne og hva hun har gjort opp igjennom livet sitt, hadde det vært enklere.... Hva er hun redd for? Hvor bor dere? (Oslo eller Finse, liksom????)

Bruk miljøet, og finn på noe som dere knytter/refererer til henne.

Hvis det ikke skal bli for vilt - ta henne med på en hyggelig jentedag - spa, hudpleie, manikyr, god mat, vin, leker, vin og vin....

Lykke til!!!12

Gjest lilletroll
Skrevet

Spa, hudpleie, manikyr osv hadde jeg satt pris på i hvertfall:) (synes de utdritingsgreien som oftest blir for mye og for dumt.....)12

Skrevet

Jeg har heller ikke noe til overs for å drite ut bruden med div. stygg påkledning og enda dummere oppgave... .

Men, hva med en piknikk i det grønne bestående av masse deilig mat, frisk frukt, musserende vin?

Eller hvis du bor i Oslo; dra på Glazed & Amused og mal på kopper, fat etc. Alle jentene kan f.eks. male hver sin personlige kopp til bruden med hilsner osv. Kjør go kart, lek på Mega Zone (laser) eller paint ball.

Jeg synes det er viktig at alle har det moro, ikke bare bruden. Ofte ser jeg jenter kledd opp i div. kostymer og skal tjene penger på ett eller annet. 10 meter bortenfor står en haug av jenter som kjeder seg... . Det er viktig å gjøre noe samme og at venninnene som deltar får litt igjen for pengene, ikke bare et besøk på Peppes.

Skrevet

Må bare si meg enig med mange av de andre som har svart her............jeg har ikke sansen for utdritningslag, at all!!

Selv har jeg sagt ifra til min forlover at jeg ikke vil ha det, jeg vil ha det moro uten å måtte drite meg ut. Da ønsker jeg heller en dag sammen med venninnene mine der vi kan kose oss sammen...........og selvfølgelig, avslutte dagen men en liten fest!

Lykke til med planleggingen ;o)12

Skrevet

Mines hadde gode forslag synes jeg!

go-cart, laser"krig", paintball etc. kan jo være kjempegøy for alle sammen!

Spaa med hele gjengen hørtes også helt nydelig ut!

Eller hva med å "leie/låne" ett velværerom på f.eks. ett hotell? noen timer der alt av svømmebasseng, boblebad, sauna etc etc er kun for dere? (Har hørt om at dette går an å leie for lite eller ingenting dersom det ikke allerede er bortleid.)

Ta med sjampis og jordbær og nyyyyyt, for så å gå ut å spise og feste litt etter en deilig start på kvelden!

Det er ett utdrikkingslag man faktisk skal ha, ikke nødvendigvis utdritningslag! Og ønsker ikke bruden å drites ut, så bør faktisk forlover (som jo har hovedansvaret for dette) ha respekt nok til å ta hensyn til sin (forhåpentligvis) nære venninde!

en time i minifly, tandemhopp e.l. er også kjempebra dersom hun liker slikt.

Lykke til med planleggingen.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...