Vimsevips Skrevet 10. januar 2004 #21 Skrevet 10. januar 2004 Litt flere fra min familie, men da har jeg invitert alle søskenbarn, for vi er så nærme at det blir alle eller ingen. Han inviterer de søskenbarna han ville kjent igjen på gata, som han selv sa Familien er stor, og gjør han det slik følger han nesten tradisjonen med at min. en fra hver søskenbarnflokk blir invitert (over 50 søskenbarn).
Loolaa Skrevet 11. januar 2004 #22 Skrevet 11. januar 2004 Lurer på hvordan familiefordelingen er hos dere om det kommer like mange fra hver sin familie eller om det er stor forskjell. Her blir det stor forskjell, fra min familie kommer det 8 stk og fra hans familie kommer det 41 stk. Synes jo det er litt stusselig. Spesielt siden ingen i min familie eller noen av mine venner kommer til å holde tale, mens på min kjære sin side kommer det til å være veldig mange som holder tale. :D :D Høres ut som vårt bryllup, for han har en stor familie og jeg har en liten. Vi hadde lyst til å ha få taler, kun de obligatoriske. Men i tillegg kom det en sang og en tale fra to på hans side. Den eneste på min side som kunne ha funnet på å tale frivillig, var toastmaster. Jeg tenkte ikke over det, men i ettertid har venner av meg sagt at de hadde tenkt å si noen ord om meg siden så mange pratet om mannen min. Men så kom jo disse to ekstratalene, og da begynte det å bli nesten litt mye. Men de fortalte i ettertid hva de hadde tenkt å si, og det var veldig koselig.
Gjest MrsL Skrevet 11. januar 2004 #23 Skrevet 11. januar 2004 Vi tenkte ikke så mye på det når vi satte opp gjestelisten, men når vi talte opp etterpå hadde vi jevn fordeling med akkurat like mange fra hver side ........og vi kommer til å styre taler/sanger ved middagen.........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå