momo Skrevet 9. januar 2004 #1 Skrevet 9. januar 2004 Lurer på hvordan familiefordelingen er hos dere om det kommer like mange fra hver sin familie eller om det er stor forskjell. Her blir det stor forskjell, fra min familie kommer det 8 stk og fra hans familie kommer det 41 stk. Synes jo det er litt stusselig. Spesielt siden ingen i min familie eller noen av mine venner kommer til å holde tale, mens på min kjære sin side kommer det til å være veldig mange som holder tale. :D :D
@shygirl@ Skrevet 9. januar 2004 #2 Skrevet 9. januar 2004 Det har vi faktisk ikke tenkt på en gang... Tror det vil komme flest fra min familie, både fordi vi bor på hjemplassen min (han kommer fra motsatt side av landet) og fordi jeg har størst familie... Uansett spiller ikke det så stor rolle for oss... Min familie er hans familie og omvendt...
@shygirl@ Skrevet 9. januar 2004 #3 Skrevet 9. januar 2004 Forresten... Jo mindre taler, jo bedre... Hehe.... :blunke:
April Skrevet 9. januar 2004 #4 Skrevet 9. januar 2004 Hos oss så er det litt overvekt av min familie, men ikke så mye! 10 stykker kanskje...Mest taletrengte i min familie, men det er heldigvis ikke så mange av dem!! Så vi regner ikke med så mange taler...
Gjest Muslingen Skrevet 9. januar 2004 #5 Skrevet 9. januar 2004 I vårt bryllup kommer det flest fra hans familie. Vi skal gifte oss på hans hjemsted, som er i et annet fylke enn hjemstedet mitt. Vi inviterer foreldrene mine og søsknene mine, og planlegger heller å reise til mitt hjemsted å ha et lite selskap der for resten av familien min.
Gjest Tex Skrevet 9. januar 2004 #6 Skrevet 9. januar 2004 I vårt bryllup kommer det nesten seksti fra min familie og seks fra hans. Hans familie er rett og slett ikke større mens min er kjempestor så da blir det sånn..... Men han inviterer absolutt hele guttegjengen, mens jeg inviterer bare de nærmeste (ti) vennindene mine....
Engel Skrevet 9. januar 2004 #7 Skrevet 9. januar 2004 Under middagen så blir det helt jevn fordeling omtrent (foreldre, søsken, forlovere), men til kaffe og fest kommer det helt klart mange flere av hans familie og venner enn av min familie og venner. Ganske naturlig siden vi gifter oss på hans hjemsted.
Jens Skrevet 9. januar 2004 #8 Skrevet 9. januar 2004 60/60!!!!!!!Helt usaklig vi inviterer akkuratt like mange!!
Arwen Skrevet 9. januar 2004 #9 Skrevet 9. januar 2004 Min familie er bittelitt større en hans tror jeg, men har ikke telt så aner ikke hvordan fordelinga er.
Eiline Skrevet 9. januar 2004 #10 Skrevet 9. januar 2004 Min famlie er mye større enn hans. Så vi inviterer ikke kusiner og fetter fra min famlie annet enn dem vi har god kontakt med eller har vært invitert i deres bryllup. Fra hans familie, som består av inviteres alle da vi har veldig god kontakt med alle. Men fremdeles kommer det flere fra min side enn hans. Vi gjør ikke dette for å fordele mest mulig likt, men for å får kostnaddene på et akseptablet niv og fordi vi ikke vil invitere mennesker vi har liten eller ingenkontakt med, da har vi heller invitert venner.
Gjest Poirot Skrevet 9. januar 2004 #11 Skrevet 9. januar 2004 Spesielt siden ingen i min familie eller noen av mine venner kommer til å holde tale, mens på min kjære sin side kommer det til å være veldig mange som holder tale. eDette kan jo brudeparet styre ved å gi beskejd til toastmaster om man ønsker mange/få taler....
Isiselin Skrevet 9. januar 2004 #12 Skrevet 9. januar 2004 Hos oss er det maaange fler fra min side enn fra hans og enda har jeg begrenset det hele. Han inviterer alle tanter og onkler og søskenbarn, mens jeg inviterer knapt halvparten av mine søskenbarn. Min familie er nemlig enorm og hans ganske liten, men vi ser ikke på dette som noe problem. Vi har vært sammen i så mange år at han kjenner så og si alle fra min familie (i allefall alle som blir invitert fra min familie) og jeg kjenner alle hans så vi blir som en eneste stor familie.
momo Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #13 Skrevet 9. januar 2004 Synes heller ikke det er så veldig viktig at det er mange flere fra hans familie. Det jeg skulle ønske var at bare en person kunne holde en tale til meg og. Tror ikke vi kan nekte noen fra hans side og holde tale, da er det nok noen som blir mektig skuffa. :D :D
Cajsa Skrevet 9. januar 2004 #14 Skrevet 9. januar 2004 Det kommer ca 40 fra min familie og 20 fra min kjæres familie. Vi har løst det ved at vi ber en del venner av familien hans, for å veie opp litt. Og det er folk som han er veldig knyttet til, så det blir nesten som familie. Du får kanskje få dine få fra familien til å holde taler da...? Eller kanskje din kjæres familie begrenser seg litt når de ser hvordan det blir..?
Amelie Skrevet 9. januar 2004 #15 Skrevet 9. januar 2004 Vi har helt bevisst ønsket å fordele så jevnt som mulig. Det har vært litt vanskelig siden min familie er mye større. Derfor inviterer vi kun tom tanter&onkler fra min side, men hele hurven fra hans side. Alikevel blir vi 20 fra min side og 15 fra hans.
zmurfette Skrevet 9. januar 2004 #16 Skrevet 9. januar 2004 Litt flere fra min familie enn fra hans, men hos oss er det nesten 70/30 venner/familie, så det blir ikke så mye familie uansett...
Gjest Poirot Skrevet 9. januar 2004 #17 Skrevet 9. januar 2004 Det jeg skulle ønske var at bare en person kunne holde en tale til meg og. Det skjønner jeg godt. Kan du ikke be en av de 8 om dette, da? Forøvrig skal vel de fleste taler holdes til dere begge...
minniepus Skrevet 9. januar 2004 #18 Skrevet 9. januar 2004 Vi inviterer litt flere fra min side, siden jeg har så mange "familier" (hah, den var kryptisk den )
Bronce Skrevet 10. januar 2004 #20 Skrevet 10. januar 2004 Hos oss var det nok ca likt fordelt av familie og venner, men min familie er litt mere frempå enn hans :oops: Vi spurte tanten hans om å holde takk for maten tale, og broren var forlover og han holdt tale. I tillegg fikk han sang fra foreldrene og bror/svigerinne :D Kanskje du kan involvere noen av dine slik at det blir naturlig at de holder tale eller lager sang? Lykke til :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå