Gå til innhold

Caramela's rare dager

Fremhevede innlegg

Gjest Dagdrømmer
Skrevet

Oi! Det var voldsomt til tegnsetting, kompis :)

Jeg skal forresten tilfredsstille mine lyster, på rett måte. Men la oss være enige om at hva som er "rett måte", er individuelt ;) For min del er planen å lete etter en kjæreste, holde seg unna ymse pulevenner, og ikke havne i senga med potensielle kjæresteemner før vi i det minste har vært på tre dater og begge er enige om hva man søker. Progress :fnise:

Siden jeg fikset røykesluttingen, så skal jeg jaggu med fikse detta også! :jepp:

Tenkte å kjøre samme plan som deg, hehe. Null sex før jeg har forsikret meg at det faktisk er litt "love in the air" og ikke bare bruk-og-kast slik som han kjekke tydeligvis tenkte om meg :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte å kjøre samme plan som deg, hehe. Null sex før jeg har forsikret meg at det faktisk er litt "love in the air" og ikke bare bruk-og-kast slik som han kjekke tydeligvis tenkte om meg :fnise:

Jepp! Jeg tror vi kan ha godt av det :) Såklart måtte jeg bare ha en siste runde med han pulevennen.. bare en sånn siste gang.. Men det var det. Nå er jeg ferdig! :fnise:

Lurer på hvor lenge det holder. Får ta det som en utfordring, så kanskje gutta ser på oss som en utfordring det er verdt å bryne seg på. We can do it!

Skrevet

Pft, det sier du nå, bare vent til den dagen du møter en på byen som danser med deg, får deg til å le og kysser deg på halsen, hvisker deg i dine ører hvor deilig du er mens han biter deg i leppa = du faller pladask. :fnise:

Skrevet

Still going strong! :fnise:

Har blitt invitert på kinodate og kaffedate, men takket nei. Siden jeg har bestemt meg for å flytte sørover til høsten, så er det enda lettere å unngå nye/pleie gamle relasjoner. Ny plan for livet: Si opp jobb. Få ny jobb. Flytte. Bli trygg i jobb. Finne mann. Nyt livet. Flytte sammen. Nyte livet enda mer. Gifte seg. Poppe kids. Bli gammel. Dø. Lykkelig :) Wii! Glær mæ!

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som en ... God plan. :fnise:

Skrevet

Høres ut som en ... God plan. :fnise:

Hehe, jepp! I morra tar jeg første steg, oppsigelsesmøte med sjefen 13.00!

Skrevet

Hvor bærer det avsted? :)

Lykke til forresten! :)

Skrevet

Hvor bærer det avsted? :)

Lykke til forresten! :)

Takk :)

I september er planen å ende opp et sted i strekning Oslo-Kristiansand. Alt etter hvor jeg får napp på jobb :) Så lenge det er i sør, er jeg fornøyd! En sørlandspie vil alltid være en sørlandspie :)

• Liker 1
Skrevet

Takk :)

I september er planen å ende opp et sted i strekning Oslo-Kristiansand. Alt etter hvor jeg får napp på jobb :) Så lenge det er i sør, er jeg fornøyd! En sørlandspie vil alltid være en sørlandspie :)

Velkommen tilbake.

obama-beer_375x449.jpg

• Liker 1
  • 7 år senere...
Skrevet (endret)
På 6.6.2012 den 21.38, Caramela skrev:

Still going strong! :fnise:

Har blitt invitert på kinodate og kaffedate, men takket nei. Siden jeg har bestemt meg for å flytte sørover til høsten, så er det enda lettere å unngå nye/pleie gamle relasjoner. Ny plan for livet: Si opp jobb. Få ny jobb. Flytte. Bli trygg i jobb. Finne mann. Nyt livet. Flytte sammen. Nyte livet enda mer. Gifte seg. Poppe kids. Bli gammel. Dø. Lykkelig :) Wii! Glær mæ!

Hvordan gikk det med målene?

Jeg sa opp jobben. Flyttet. Fikk ny jobb. Ble trygg i jobben. Mistet jobben (ustabil oljebransje). Fikk ny jobb. Blitt trygg i jobben.

Nå skal jeg visstnok finne mann, nyte livet, gifte meg, poppe kids, bli gammel og dø.

Jeg nyter i alle fall livet, dumper beilere og blir håpløst forelsket i feil menn 😂 

Noen ting forandrer seg ikke ❤

/Caramela 7 år eldre

Endret av Caramela

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...