AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Skal på middagsdate imorgen med en mann jeg har møtt kun en gang. Av erfaring vet jeg at slike dater fort kan bli pinlige, og jeg er redd for pinlig stillhet osv.. Er det noen som har råd til meg? Hva skal jeg snakke om, hva skal jeg ha på meg, hvordan skal jeg oppføre meg? Er 30 år, og har ikke datet på evigheter.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Prøv å ikke tenke så mye. Legg klar et antrekk i kveld sånn at alt er klart og så prøv å gjøre noe helt annet imorgen. Da blir du ikke så nervøs.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 Prøv å ikke tenke så mye. Legg klar et antrekk i kveld sånn at alt er klart og så prøv å gjøre noe helt annet imorgen. Da blir du ikke så nervøs. Hva har man på seg da? Og hva snakker man om? Vil jo ha noen samtaleemner på lur:)
Strikkemamma Skrevet 21. februar 2012 #4 Skrevet 21. februar 2012 Gratulerer! Slapp av og fokuser mer på ham enn på deg selv. Slik slipper du å overanalysere alt du tenker og dere får kanskje mer å snakke om? Vær nysgjerrig og intressert.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #5 Skrevet 21. februar 2012 Hva har man på seg da? Og hva snakker man om? Vil jo ha noen samtaleemner på lur:) Hva du skal ta på deg kommer jo helt an på hva slags sted dere skal på, og hva slags klær du føler deg fin og komfortabel i ellers. Jeg går alltid i kjoler og skjørt, og ville derfor uten tvil valgt en kjole. Sannsynligvis hakket over hva jeg går i til hverdags på pynteskalaen. Hadde brukt høye sko, og kanskje lagt litt ekstra innsats i detaljene. Negler, smykker etc. Lett, men pent, sminket. Og, ikke minst, kledd meg i selvtillit og et bredt smil!
ohlala Skrevet 21. februar 2012 #6 Skrevet 21. februar 2012 Når det gjelder samtaleemner, så spør han masse om det du vet om han. Når han svarer, ta tak i det han svarer og spør om det i stedet for å finne på et nytt spørsmål. Kos deg! Ikke ha for høye forventninger til deg selv eller han. Det viktigste er å slappe av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå