Gå til innhold

Intimbarbering - bruker dere noen produkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er plaget med irritert hud etter intimbarbering, har dere funnet noen produkter som hjelper? Alt fra hvilket barberskum/krem/gele dere bruker, til etterbehandling :) Trenger litt tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker intimsåpe.

Barberskum syntes jeg er ubrukelig.

Skrevet

Som en over her nevner, Unirens fra Konodmeriet! Den er faktisk utrolig bra. Bruker den etter jeg har barbert, da slipper jeg å få rød nuppete hud og får heller ikke betente hårsekker som jeg noen ganger har fått ellers. Anbefales!

Skrevet

Enig i at barberskum gjør vondt verre, holdereg til intimsåpe. Og rens (a la den som er nevnt over her) etterpå.

Skrevet

Hjelper forresten også å bruke bomullstruse rett etter barbering :-)

Gjest just words
Skrevet

Hadde mye nupper og irritert hud før. Nå bruker jeg barber såpe, slik menn bruker i barbersalonger med kost, kjempe bra og tørker ikke ut huden, fåes på body shop.. Brukt unirens før, men den fikk jeg nesten verre hud av. Nå bruker jeg bare vanlig masasje olje eller baby olje på huden etterpå. Så bruker jeg ikke truse etterpå, barberer om kvelden og legger meg naken.

Skrevet

For meg er det enkleste faktisk det beste; engangshøvlene fra vita :)

Skrevet

Det hjelper ikke å bryke fancy produkter når det er bakteriene på huden som forårsaker nuppene. Gni noen dråper håndsprit på bikinilinjen før barbering, bruk skum og ikke for sløvt blad. Sprit igjen når du har tørket deg. Er det eneste som virker!!

Gjest Levitate
Skrevet

Bruker intimbarberingsgelen fra Asan og den gelen man smører på etter barbering.

Skrevet

Barberhøvelen må ikke være for sløv, og ikke for skarp. Om det er nye blader tar jeg beina først feks. Selv bruker jeg REN Morroccan Rose Otto Body Wash, og den funker flott til både dusj og barbering siden den inneholder olje. Helt fantastisk!

Om du sliter med nupper og irritasjon etter barbering bør du bruke intimrens ja. :)

Skrevet

Bruker dusjsåpe og billige engangshøvler som jeg bruker kun en gang. Har aldri nupper eller irritert hud når jeg gjør det slik.

Skrevet

Det som funker for meg for å unngå røde nupper osv. er å bruke kun varmt vann. Det blir ti ganger verre til meg hvis jeg bruker unirens og lignende saker.

Bruker også å skylle med iskaldt vann etter barbering for at de åpne hårsekkene skal trekke seg sammen, da blir resultatet kjempebra! Også må jeg bytte barberblad OFTE:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...