MMMM Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Er det noen flere som er redde naboen? Jeg har en nabo under meg som jeg er redd! Finnes det noen poster om dette fra andre her inne på forumet? Kunne tenke meg en støtte og prate gruppe eller hva jeg skal kalle det.
MMMM Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2012 Fordi han kom med voldelige trusler om at han skulle sparke inn døra og knuse trynet mitt. Hvorfor vet ikke. Han ble vel sur for at han ikke kan onanere så hele leiligheten min rister. De juger til utleier. Og jeg er redd for hva de kan si i hybelen av stygge ord de kan finne på å banne hore osv om det er til meg er jeg 99% prosent sikker på men vet ikke, lytte til mine private samtaler. Både en indre i leiligheten og ytre frykt for at han skal gjøre meg noe. Redd for å gå inn og ut av leilighten. REdd for å gjøre meditation som lyder OM for det ble han så irritert sinna over i går selv om det ikke er drit høyt og kl var før23 Det verste av alt i dag så fikk jeg det skikkelig bekreftet at utleier ikke trodde på meg at jeg var i fare eller at de ting de har sagt og det som har skjedd har skjedd.!! Virkelig opprivende! Mente det var i mitt hode. Altså det er så lydt mellom hybelen og leiligheten min at man kan høre hva man snakker om!!! Det tror ikke utleier på men bor hun her. Jeg sier sannheten!!!
Snøvott Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Unnskyld, men.. onanere så hele leiligheten din rister? 4
Frua Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 Synes du skal vurdere å flytte til et sted der du føler deg trygg. 3
Aldrisur Skrevet 22. februar 2012 #9 Skrevet 22. februar 2012 Har du en venn som kan hjelpe deg å bevitne at det er så lytt mellom leilighetene? Tror det kan være lurt å prate med noen om hva du opplever og hvordan du har det. For meg høres det ut som dette kan bli veldig vanskelig for deg å stri med helt alene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå