AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Ska på date med drømmedama imorgen, men jeg har ikke kommet på noe vi kan gjøre. Har helt jernteppe! Hun vil ikke på kino. Forslag? Har mildt sagt panikk!!
Gjest Wei Wei Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Gå en tur sammen. Det ble jo så varmt ute! Det enkleste er ofte det beste.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 Mat ender! :D Ta med kakao i termos og nybakte boller. Ha picnik!
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #4 Skrevet 21. februar 2012 Film hos deg eller henne Shopping, eller cafe!
Pene sko... Skrevet 21. februar 2012 #5 Skrevet 21. februar 2012 (endret) Film hos deg eller henne Shopping, eller cafe! Film og/eller mat sammen hos han eller henne = Booty call. Kan være litt lurt å vente litt med. Shopping = Venner og kjærester (på lang sikt). Det kan være litt over the top å leke kjærester eller ektepar allerede på første date. Med unntak av at dere klaffer usedvanlig godt fra første stund. Cafe, spasertur, bowling, etc er en grei start, da jeg antar det er tale om første date. Endret 21. februar 2012 av Pene sko...
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Jeg synes det er greit med kaffe om det er på dagtid eller øl/vin på et litt roligere sted om det er på kveldstid. Jeg synes det er viktig med muligheten til en skikkelig god samtale når man skal bli kjent. Neste date kan du eventuelt legge opp til mer action.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå