Gå til innhold

Når sluttet dere med trappegrind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når begynte barnet ditt å gå i trappene selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn på 2 år og 5mnd går opp og ned trappene som han vil nå iallefall. Vi har ikke trapper hjemme, så jeg er ikke helt sikker på når han gikk selv..

Han begynte å gå når han var 10 mnd:)

Skrevet

Trappen vår er ganske bratt og midt i stua, så vi bruker fortsatt trappegrinda innimellom når han er litt "høy" eller når det er mange ivrige små som løper rundt her. Han er fire og får opp grinda selv, så det er mest for at ingen skal "glemme seg" eller bli dyttet ned i lek...

Skrevet

Minsten er halvannet år, og vi har nå fjernet grinda nederst i trappa. Han kan altså få gå opp hvis han vil.

Grinda øverst klarer han å åpne selv. Men den blir stående fordi det er litt for lett å ramle ned trappa om man leker litt vilt, eller er litt ufokusert.

Mener storebror var omtrent tre år når vi fjernet den øverste grinda for hans del.

Skrevet

min er snart to og det er sjelden nå at jeg stenger grindene, det er mest bare når jeg ikke vil at han skal stikke av fra den etg jeg er i. Han har ikke skjønt åpnemekanismen :-)

Skrevet

Min er 2 1/2 og vi har ikke planer om å kvitte oss med trappegrinda ennå. Vi har en laaang trapp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...