Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2004 #1 Skrevet 8. januar 2004 Det er akkurat som om noe låser seg eller snører seg sammen i nakken og brystet, føles som om jeg ikke får nok oksygen opp til hjernen. Jeg har hatt det før og nå er det kommet igjen. Jeg var renholder før og ble sykemeldt pga vonde skuldre og nakke. Styrte veldig med å finne ut om det var noe i vaskemiddlene jeg ikke tålte. Har vært borte fra arb.livet i tre år, men nå har jeg et lite vaske vikariat på tre uker.Har jobbet i 4 dager og nakke og skuldre verker og jeg sliter med pusten. Noen som har vært bort i dette, eller hvet om det er noe som kan spere for luft tilførselen? Ble veldig rotete dette, men håper dere skjønner :-?
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2004 #2 Skrevet 9. januar 2004 Hei. Hva med å ta kontakt med legen din? Få deg undersøkt. Sikkert det lureste du kan gjøre. Lykke til.
Tusenfryd Skrevet 9. januar 2004 #3 Skrevet 9. januar 2004 Trener du? I så fall bør du fokusere på smidighet i nakke og skuldre og rygg. Pustetrening er noe du også bør tenke på. Det finnes masse tilbud med stretch og avspenning som sikkert ville være av stor nytte for deg. Om du ikke trener, så begynn! Du har et kroppsbelastende arbeid og trenger å få trent opp kroppen med styrke og smidighet og lære deg å ikke skjevbelaste, og å bruke kroppen riktig. Gjrø som er blitt foreslått, ta kontakt med legen, si du vil bli frisk, ikke bare fjerne symptomene - spør om trening på grønn resept fx. Ha riktig god bedring - lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå