Gjest "gjest" Skrevet 29. februar 2012 #41 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Hjelpes, det der hadde jeg aldri blitt med på med mindre jeg hadde vært med på å bestemme at det skulle være noe så kostbart, hvis ikke så får det holde med å delta i bryllupet. Hadde dette vært noe noen få venninner hadde planlagt sammen ville det vel ikke vært "svar på FB-event". Det er jo tydelig TS er invitert - uten å ha vært med på planleggingen .. og at det er flere - hvorav ingen hadde svart ennå. Og at jeg blandet inn bruder i denne sammenhengen er at i veldig mange av tidligere tråder ønsker (krever?) bruden en viss type utdrikkningslag Nemlig.... Endret 29. februar 2012 av "gjest"
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #42 Skrevet 1. mars 2012 Hei! Takk for at du tok derfor meg. Jeg gav meg litt siden jeg følte jeg måtte "forsvare meg" og det liker jeg ikke. Men argumentene dine stemmer veldig. Uansett så sier det seg selv at når allerede 3000 ryker på utdrikningslag så går pengene fort (de pengene inkluderer ikke alkohol). Og jeg kan nok spare litt her og litt der. Men bryllup er veldig dyrt for flere enn brudeparet. Det synes jeg forlovere skal ta hensyn til når de arrangerer utdrikningslag. Alle er ikke like god venn med vedkommende, eller er i samme økonomiske situasjon. ...men du skrev jo at du er forlover? Kunne du ikke tatt ansvar for å i det minste få brudens utdrikkingslag billigere, så hadde du i hvert fall spart inn nnoe der? 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #43 Skrevet 1. mars 2012 ...men du skrev jo at du er forlover? Kunne du ikke tatt ansvar for å i det minste få brudens utdrikkingslag billigere, så hadde du i hvert fall spart inn nnoe der? Jeg forklarte det tidligere i tråden. Vårt utdrikningslag er rimelig. Mennenes utdrikningslag er dyrt. Min mann skal delta i mannen sitt. Så totalt kommer utdrikningslagene på ca ca 3000
Wonders Skrevet 6. mars 2012 #44 Skrevet 6. mars 2012 om det er spaweekend ok, ikke noe annet. Hold deg under 400 kr, så frarøver du ikke bruden for en siste forvell med venner. Ikke alle har mye penger.
bobbi Skrevet 6. mars 2012 #45 Skrevet 6. mars 2012 om det er spaweekend ok, ikke noe annet. Hold deg under 400 kr, så frarøver du ikke bruden for en siste forvell med venner. Ikke alle har mye penger. Er det et siste farvel??? Jeg har planlagt å treffe venninnene mine mange ganger etter jeg er gift jeg :gjeiper: 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå