Gå til innhold

Utrinkningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere om en pris på 1800 kr på et utdrikningslag per pers? Må innrømme at jeg syntes det er litt dyrt. Eller er det bare meg som er gjerrig? Gaven kommer også i tillegg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri i livet!

• Liker 4
Skrevet

Aldri i livet!

Det var det jeg også tenkte, i tillegg er det over 2 dager..Har ikke lyst til å bruke en helg på dette..

Skrevet

Langt over akseptabelt.

Det sies at kr. 500 er et greit nivå.

• Liker 2
Skrevet

Å betale 1800,- for et utdrikkingslag er da altfor mye! Jeg hadde stått over.

• Liker 1
Skrevet

TS her.. godt det ikke bare er meg som reagerer på dette.. Ser at ingen har svart enda på invitasjonen på FB, så sikkert flere enn meg som sitter å venter på at andre skal si det er for dyrt :tristbla:

Har lyst til å være med men ikke til den prisen, jeg er jo bare en fattig student i tillegg..

Skrevet

Da får du være den første til å takke nei på FB, og skriv på veggen at du ikke har råd til et så dyrt utdrikkingslag, men at du gjerne er med på noe til rundt 500-lappen. :)

• Liker 3
Skrevet

Eg tener godt og hadde lett KUNNA betale den summen, men det ville vore heilt uaktuelt! Du skal i bryllupet og, med gave og full pakke rekne eg med, og den summen e spinnvill.

• Liker 3
Skrevet

Dersom forlover vet at du er student synes jeg det er direkte frekt å forvente at du stiller opp. Jeg hadde takket nei og skrevet at det virket som et flott utdrikningslag, men at jeg ikke hadde mulighet til å delta på et utdrikningslag som kostet såpass mye pga. økonomi.

Det er litt ubehagelig å være først ute, men da får du gjort det.

Skrevet

For dyrt

Skrevet

Til nære venninner har eg godt med på å betale inntil 1000 kr, men der går grensa for meg. Men då høyrer det også med til historia at forlovar har tatt med resten av utdrikkingslagsdeltakarane på råd, og alle har bestemt i lag. Derfor har det vore enigheit om prisen frå starten.

1800 kr syns eg er altfor mykje!

• Liker 4
Gjest Spinell
Skrevet

Synes det var alt for dyrt for et utdrikningslag.

Siden du skriver at det er et 2-dagersopplegg regner jeg med at det er lagt opp til at overnatting og mat er inkludert i denne summen? Hvis det er slik kan man kanskje si at en week-endtur til 1800 kroner når alt er inkludert, ikke er helt urimelig, men det er for mye å forlange at alle skal kunne stille opp på noe som koster så mye. Det er synd, for det medfører sikkert at flere av brudens venninner ekskluderes.

Jeg ville svart, så alle inviterte kan se, at "Tusen takk for invitasjonen, men dette opplegget koster dessverre mye mer enn jeg har mulighet til å punge ut med."

• Liker 1
Skrevet

Det hadde jeg aldri tatt meg råd til, selv til min beste venninne!

Nå vet vi jo ikke hva de 1800 kronene skal dekke, men det er egentlig likegyldig. For ikke så nære venner synes jeg 500 er grensa, men jeg er villig til å strekke meg litt lengre for et velordnet opplegg for ei nær venninne.

Skrevet

Min planlagte grense er 1000 kroner.

Til mine nærmeste kunne jeg strukket meg litt lenger, men ikke veldig mye.

Skrevet

1800 ! :sjokkert:

Det var ALT for mye.

Dumt at de legger opp til et så dyrt utdrikningslag. Det betyr at mange ikke kan bli med.

Bedre å gjøre det rimelig så alle kan få vært sammen med bruden på dagen hennes :Nikke: Man kan jo lage et topp utdrikningslag til en mye billigere penge enn dette tenker jeg.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det synes jeg er alt for dyrt, og jeg hadde takket pent nei. Om man i tillegg er invitert i bryllupet, går det jo noen kroner der også.

Skrevet

Min bestevenninne som jeg er forlover til gifter seg nå.

Utdrikningslaget kommer på 700. Hennes manns utdrikningslag kommer på 2300 ( min mann skal dit). Så kommer gave, alkohol på festen, klær, taxi hjem.

Bryllupet deres koster oss nærmere 8000. Det var den sommerferien i år

• Liker 1
Skrevet

Min bestevenninne som jeg er forlover til gifter seg nå.

Utdrikningslaget kommer på 700. Hennes manns utdrikningslag kommer på 2300 ( min mann skal dit). Så kommer gave, alkohol på festen, klær, taxi hjem.

Bryllupet deres koster oss nærmere 8000. Det var den sommerferien i år

Kjipt!

Skrevet

Alt for dyrt. Jeg fatter og begriper ikke de som planlegger noe sånt.

Hvis dette hadde vært noen venninner som hadde planlagt å dra på spa og kombinere dette med utdrikkningslag så kunne jeg kanskje forstått det - men da regner jeg med at alle har vært med å bestemme.

Etter å ha lest en del på KG etc. lurer jeg på hva slags megasyke er det som har stukket forlovere og bruder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...