Gå til innhold

Hva gjør du når du lager middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bortsett fra å lage middag da :gjeiper:

Selv så klarer jeg ikke å bare stå eller sitte der å vente så jeg står stort sett å rører i gryte selv om det ikke er nøvendig eller snur det som stekes på panna hundre ganger før det er ferdig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Leser reklame eller aviser,passer på hva ungen driver med,vasker opp småting,tar inn/ut av oppvaskmaskinen.

Gjest Mahareth
Skrevet

Rydder kjøkkenet, dekker bordet, setter på vaskemaskin, sånne ting.

Skrevet

Å, det er mye rart. Vasker litt opp, løser kryssord, rydder og vasker benker osv :gjeiper:

Skrevet

Rydder kjøkkenet og vasker der.

Skrevet

Rydder på kjøkkenet, ser på nyheter, snakker i telefonen, vasker opp m.m. Hvis maten skal koke/stekes lenge setter jeg meg ned å ser på TV og sjekker middagen med jevne mellomrom.

Skrevet

Sjekker facebook :fnise:

Skrevet

Hører på radioresepsjonen på podcast, rydder og vasker opp (klarer ikke sette meg å spise hvis det står masse oppvask på benken), surfer på nettet eller leser (jeg er student).

Skrevet

Hører på radioresepsjonen på podcast, rydder og vasker opp (klarer ikke sette meg å spise hvis det står masse oppvask på benken), surfer på nettet eller leser (jeg er student).

Akkurat samme her. Minus studentdelen.

Skrevet

Tar oppvasken, koser med katten, surfer på nettet.

Skrevet

Vasker kjøkkenet, eller gjør noe annet i huset, som å legge sammen klær eller plukke opp dagens rot. Når jeg først er på bena for å "jobbe" utnytter jeg det, og sparer heller PC/TV tiden til senere.

Har en timer ved siden av ovnen som jeg alltid setter på i det jeg går ut av kjøkkenet, det er lett å plutselig være borte litt for lenge om man er opptatt med noe annet.

Skrevet

Setter en PC i nærheten som jeg ser på et eller annet på. Rydder/vasker opp mens jeg lager mat slik at det skal være minst mulig oppvask etter at jeg har spist.

Gjest mari kontrari
Skrevet

Rydder og vasker på kjøkkenet underveis, dekker bordet, tuller med samboeren, hører på musikk, drikker vin om det skulle passe.

Syns det er kjekt med mat der alt skal i en form eller en gryte og passer seg selv den siste tiden - deilig å ha fått unna omtrent all oppvasken før middag slik at vi kan sette oss ned for å spise i et rent og pent kjøkken.

Skrevet

tar oppvaska (har ikke oppvaskmaskin), prater med de andre i kollektivet og dekker på bordet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...