katyperry Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #21 Skrevet 21. februar 2012 Jeg var halvannen meter unna på fredag, og fikk øyekontakt Heldiggris! Jeg fikk klem av Åge Sten Nilsen i fjor sommer da jeg hadde bursdag, men det er plutselig ikke like gjevt Husker da jeg så henne på Robinson og My ass? Så tenkte jeg jeg bare.. jaaja, glam modell.. What else is new? Men så begynte jeg å lese bloggen hennes og så serien hennes og ble "forelsket" i personligheten hennes. Jeg sitter for meg selv og ler meg ihjel når jeg ser på henne fordi hun er så morsom og skjønn. Samtidig jordnær og virker som verdens beste mamma <3 Helt enig! Tenkte bare "store pupper, langt blondt hår, supertynn". Skal være ærlig og si at forhåndsdømmingen slo til, men nå synes jeg hun bare virker søtere og søtere
challenger Skrevet 21. februar 2012 #22 Skrevet 21. februar 2012 Husker da jeg så henne på Robinson og My ass? Så tenkte jeg jeg bare.. jaaja, glam modell.. What else is new? Men så begynte jeg å lese bloggen hennes og så serien hennes og ble "forelsket" i personligheten hennes. Jeg sitter for meg selv og ler meg ihjel når jeg ser på henne fordi hun er så morsom og skjønn. Samtidig jordnær og virker som verdens beste mamma <3 Jeg tror jeg hadde blitt gal av å hørt på den stemmen der jeg 1
makkapakka Skrevet 21. februar 2012 #23 Skrevet 21. februar 2012 Tatt en øl med Bruce Willis og pludret litt hver fredag Vært med Are Kalvø på en benk i parken i sola i ny og ne for prat og fjas
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #24 Skrevet 21. februar 2012 Morten Ramm! Han er så morsom:) Ville kun vært venn med norske kjendiser, pga hater å snakke engelsk:p
Gjest döderlein Skrevet 22. februar 2012 #26 Skrevet 22. februar 2012 Vokalisten i Satyricon, Sigurd Wongraven.
Maiava88 Skrevet 22. februar 2012 #30 Skrevet 22. februar 2012 Jarle Andhøy Men, redd jeg ikke hadde kunnet motstå å hoppe på ham 1
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 22. februar 2012 #32 Skrevet 22. februar 2012 Buddy Holly om han fortsatt levde Ellers Elton John, Kevin Spacey eller Sokrates for å ha en å filosofere med.
Calypso Skrevet 22. februar 2012 #33 Skrevet 22. februar 2012 Terry Gilliam, Billy Connolly og Craig Ferguson.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #34 Skrevet 22. februar 2012 Adele! Virker som ei morsom dame Av norske kjendiser så virker Live Nelvik som min type jente. Alltid blid og sprudlende
Brunhilde Skrevet 22. februar 2012 #35 Skrevet 22. februar 2012 Er Nigella Lawson kjent nok? I så fall velger jeg henne (og Henning Mankell, selv om han vel strengt tatt ikke er kjendis, bare kjent.) 1
Gjest Survival Skrevet 22. februar 2012 #36 Skrevet 22. februar 2012 Jeg hiver meg med i Nigella Lawson-gjengen Og så selvfølgelig Sivert Høyem.
Gjest Anuket Skrevet 22. februar 2012 #37 Skrevet 22. februar 2012 Jeg ville ha likt å ha Andy Whitfield som venn om han fremdeles levde, han virket virkelig jordnær og masse humor Og Steve Berry! Nå er ikke han kjendis i den forstand, siden han er forfatter men likevel Ser for meg vi kunne ha hatt mange morsomme diskusjoner om historie!
Wonders Skrevet 22. februar 2012 #38 Skrevet 22. februar 2012 Christina Applegate Cameron Diaz Eva Mendez Gwyneth Paltrow Amanda Seyfried Charlize Theron Evangeline Lilly Gisele Bündchen Isla Fisher Jessica Biel Kate Hudson Katherine Heigl Liv Tyler Lucy Liu Rachel McAdams Rebecca Romijn Reese Witherspoon 1
katyperry Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #39 Skrevet 22. februar 2012 Man kommer selvfølgelig på fler når man tenker etter. Henrik Ibsen om han hadde levd! Og Bjørnson :D
Eliine Skrevet 22. februar 2012 #40 Skrevet 22. februar 2012 Hun nyhetsdama på tv2 med mørkt halvlangt hår og bergens dialekt, tror hun ganske "nylig" er tilbake etter mammaperm....halvt års tid siden kanskje? Hun virker som verdens snilleste! Skulle ønske jeg kjente henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå