Gå til innhold

Demetrios

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Er det noen som vet om butikker som selger Demetrios brudekjoler?

Jeg har sett endel på internett etter kjole å har funnet en jeg liker kjempe godt, men jeg hvet ikke om noen som selger Demetrios.

:hjerter: Kaketroll :hjerter:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Miranda brudesalong i Stavanger er den eneste salongen i Norge som importerer Demetrios kjoler fra Amerika og inn til Norge. Så selger de evt videre til andre salonger i Norge.

Jeg har kjøpt min demetrios kjole der. De har veldig mange i det merket.

Har du bilde av den du synes er pen?

Du kan jo evt ringe Miranda salongen å høre om de har kjolen du liker, og om de selger merket til salonger i nærheten av der du bor..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har bilde på den...

Men jeg klarer ikke å kopiere det fra den mappen det ligger i å hit...

Skrevet

Er det denne?

Jeg kjøpte min Demetrios hos Brudekjoleformidlingen, og de holder til i Bergen. Eller Askøy, det er like utenfor.

Gjest Anonymous
Skrevet
Er det denne?

Jeg kjøpte min Demetrios hos Brudekjoleformidlingen, og de holder til i Bergen. Eller Askøy, det er like utenfor.

Nei, det er ikke den.. glemte å skrive at de som vil se den må også gå inn på 'The Princess Collection' etter å ha gått inn på linken.... å den ligger som nr. 8 og nr. 9 der...

Skrevet

Her er kjolen foran

og her er den bak - hvis ikke jeg har tatt feil også da :D

Skrevet

Prøvde Demetrios kjoler hos Christiane.

De har flyttet fra Oslo til Tjøme nå forresten....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp, ¤Arwen¤, Det er riktig kjole :)

Er det noen som hvet m butikker som har den i Ålesund eller Bergen så hadde det vært veldig greit.

For vi bor i nærheten av Ålesund og forloveden min har en bror i Bergen som vi bruker å besøke endelganger :)

Skrevet

Oi!Den var royal!!!!Skal du gifte deg med en prins?? :ler: Neida, den var veldig veldig fin!!! :D

Gjest Anonymous
Skrevet
Oi!Den var royal!!!!Skal du gifte deg med en prins?? :ler: Neida' date=' den var veldig veldig fin!!! :D[/quote']

Hehe :ler: nei skal ikke gifte meg med en prins,

men jeg er ikke en person som liker enkle kjoler, jeg liker kjoler som er litt royal som 'Jens' sier:)

Kjoler som er enkle er fine d også, men passer ikke til meg.

Skrevet
Jepp, ¤Arwen¤, Det er riktig kjole :)

Er det noen som hvet m butikker som har den i Ålesund eller Bergen så hadde det vært veldig greit.

For vi bor i nærheten av Ålesund og forloveden min har en bror i Bergen som vi bruker å besøke endelganger :)

Det er Brudekjoleformidlingen som har Demetrios i Bergen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei..

Har snakket med brudekjoleformidlingen i Bergen.

De har ikke kjolen jeg vil ha, men de bestiller etter ønske

Så da blir det snart Bergen tur på oss :D :D

:hoppe::tommel:

• 3 år senere...
Skrevet

Hello Everyone! I'm Sylwia and I come from Poland. In april I'm getting married, but I have some problems with my wedding dress. I would like to visit some shops with wedding dresses here in Norway(exactly in Bergen), but I'm not sure if u have here those companies: MON CHERI, DEMETRIOS, CYMBELINE, MADONNA (those are international companies). And one more thing: what are the middle prices for wedding dresses here in Norway? Thnx 4 any answers :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...