AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Jenta mi på 9 år har lyst til å være med. Jeg har sagt nei. Men hun er en ihuga Madonna fan. Og dette kan det hende hun ikke får mulighet til senere i livet. Har ikke bestillt billetter, men ser det er ledige sitteplasser bak og golden. Hva synes dere?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Ta henne med. Det er helt spesielt å være på konsert. Også selv om man er ung. Så lenge det ikke er aldersgrense på å komme inn så gå for det. Datter var på Back Street Boys alene med en venninne da hun var 12 år. Kjempeopplevelse for henne. De ble fulgt og hentet utenfor konsertlokale av voksne dersom noen skulle henge seg opp i det.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 Vel, hvorfor ikke? Var selv 9 i 1997 da jeg var på konsert og det gikk kjempefint. Nå er jo Madonna også snart 54 så er jo ikke sikkert hun drar på turnè så veldig mye lenger heller? Så jeg synes du bør ta henne med. Den type konserter har vel ikke noen aldersgrense heller i motsetning til en del metal-konserter der man må være 18? 6
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #4 Skrevet 21. februar 2012 Niåring på konsert? Niåringer har da ikke noe på konserter å gjøre? Bråk, fulle folk og tull, er det det du vil utsette datteren din for? Hun er ni, et barn. Må være trolleinnlegg.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #5 Skrevet 21. februar 2012 Niåring på konsert? Niåringer har da ikke noe på konserter å gjøre? Bråk, fulle folk og tull, er det det du vil utsette datteren din for? Hun er ni, et barn. Må være trolleinnlegg. Mange konserter som ikke har alkoholservering og dermed så er det ikke aldersgrense. La jenta få en opplevelse
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #6 Skrevet 21. februar 2012 Jeg hadde tatt henne med, uten tvil! På sånne "store" konserter er det faktisk veldig mange barn, da gjerne fra skolealder og opp. Disse har da selvfølgelig sitteplasser og så passer man på å ha bruke ørepropper
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #7 Skrevet 21. februar 2012 Niåring på konsert? Niåringer har da ikke noe på konserter å gjøre? Bråk, fulle folk og tull, er det det du vil utsette datteren din for? Hun er ni, et barn. Må være trolleinnlegg. Hvorfor må det være et trolleinnlegg bare fordi man spør om noe? Og selv ser jeg ikke problemert med en 9-åring på konsert, med mindre det ikke er aldersgrense, men det er det vel heller ikke på popkonserter, eller? Ikke har jeg hørt noe om bråk heller på dem. Det jeg derimot har hørt er at nordmenn er litt for stille på konsert i motsetning til blant annet engelksmennene. 4
Gjest Maruwan Skrevet 21. februar 2012 #8 Skrevet 21. februar 2012 Ikke hør på eventuelle pripne svar du får. Så klart skal du ta henne med på konserten. Å følge opp interessene til ungene er bare bra. Øl og fulle folk er ikke noe problem heller. Hun er jo der med foreldrene sine, så det går helt glimrende. Nordmenn, ass...lager problemer ut av ingenting. 3
Armitage Skrevet 21. februar 2012 #9 Skrevet 21. februar 2012 Jeg vet om ei som tok med 9åringen og 10åringen sin på Madonna konsert. De hadde det visst kjempebra:) 1
Cumulus Skrevet 21. februar 2012 #10 Skrevet 21. februar 2012 Vi hadde datteren vår med på Madonnakonsert på Valle Hovin da hun var 8 år. Hun elsket det, selv om hele konserten holdt på å regne bort og vi ikke kom hjem før halv to på natten. Jeg har vært på en del store konserter og det har aldri vært noe problem med fulle folk. Ikke der jeg har stått hvertfall. Ta henne med, det blir en opplevelse for livet! Men husk øreklokker!!!! 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #11 Skrevet 21. februar 2012 Niåring på konsert? Niåringer har da ikke noe på konserter å gjøre? Bråk, fulle folk og tull, er det det du vil utsette datteren din for? Hun er ni, et barn. Må være trolleinnlegg. Folk tar da med podene på fotballkamper, hvor det er mye bråk og ofte servering. Er ingen som klager på det. Men er det fordi idrett er stuerent, mens pop og rockekonserter ikke er det? 2
Gjest Maruwan Skrevet 21. februar 2012 #12 Skrevet 21. februar 2012 Det gleder meg å se at det så langt er overveldende flertall for "ja". Viser at verden går fremover, til og med her oppe i nord. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #13 Skrevet 21. februar 2012 Jeg har vært på konserter helt fra jeg var liten? Det er da normalt? En familievenn var på Lady Gaga da hun var i Oslo som 7åring. Han var så stolt. Ta hun med. Spre musikkglede! 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #14 Skrevet 21. februar 2012 Jeg hadde tatt henne med, men sørget for ørepropper for å begrense støyet litt. Barn har mye igjen for å være med på slike ting. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #15 Skrevet 21. februar 2012 Jeg syns du skal ta henne med! Husker selv jeg var på Anastacia konsert da jeg var yngre! kjempe morro!! Ville kjøpt et par ørepropper, men om jeg husker rett så tror jeg du kan få det i døra i Oslospektrum. Ellers syns jeg disse er ganske kule. Men kanskje ment som til festiav og litt yngre barn.
Leonora8 Skrevet 21. februar 2012 #16 Skrevet 21. februar 2012 Jeg syns du skal ta henne med! Husker selv jeg var på Anastacia konsert da jeg var yngre! kjempe morro!! Ville kjøpt et par ørepropper, men om jeg husker rett så tror jeg du kan få det i døra i Oslospektrum. Ellers syns jeg disse er ganske kule. Men kanskje ment som til festival og litt yngre barn. Edit skriveleif
Leonora8 Skrevet 21. februar 2012 #17 Skrevet 21. februar 2012 Nå ble det bare tull, internettet er ikke helt med meg i dag. Anonym, ikke anonym. Jaja, håper budkapet kom frem i hvert fall
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #18 Skrevet 21. februar 2012 Takker for svar Jeg har vært veldig i tvil. Men det blir konsert på jenta mi blir nok hennes eneste sjanse til å se Madonna. Hun er vokst opp med Madonna fra morsliv... Jeg fikk ikke lov til å være med på Guns and Roses konsert da jeg var tenåring. Ble veldig lei meg, det ble siste sjangsen min. Hun kommer til å bli i ekstase i morgen når hun får vite dette Og nei, dette er ikke et trolleinnlegg. Jeg vil ikke røpe alder eller kjønn på mine barn med nick. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #19 Skrevet 21. februar 2012 Tro meg, du gjør ei lita jente sinnsykt lykkelig nå, men det vet du nok
LittleJ Skrevet 21. februar 2012 #20 Skrevet 21. februar 2012 Niåring på konsert? Niåringer har da ikke noe på konserter å gjøre? Bråk, fulle folk og tull, er det det du vil utsette datteren din for? Hun er ni, et barn. Må være trolleinnlegg. HaHa, seriøst? Er ikke så mye fyll og bråk på sitteplassene akkurat :gjeiper: Dattera te kusina mi har vært på ganske mange konserter (DumDum Boys) og hu ble nettopp 5! Var til og med backstage og fikk trommestikker =) Jeg var vel på min første konsert når jeg var 10 ell no. Da tok jeg toget alene til Oslo, møtte venninnene mine der og ble henta utenfor Spektrum når det var ferdig på natta! God tur på Madonne-konsert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå