Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Kjæresten min blir 17 om et par uker og trenger litt tips til hva jeg kan gi henne :)

Verdi blir maks ca 500,- tenker jeg. Hun er ikke så glad i å gå med smykker og sånt, så tror det er utelukket egentlig. Vil helst slippe å kjøpe klær også, da det er vanskelig/litt kjedelig.

Og penger/gavekort blir så upersonlig...jeg er dårlig til å komme på ting, så snur meg til dere allvitende kvinner her på KG :)

Hva ville dere blirr glade for å få? :)

Tusen hjertelig takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Levitate
Skrevet

Melkesjokoladehjerter, en søt bamse med klissete tekst på (har nok det på Nille, sånn som står Love you loads på osv), en bukett blomster..

Så får de andre KG medlemmene komme med andre ideer. Dette var iallefall noe lite enkelt. Men en jente blir vell alltid glad for et lite, søtt sølvsmykke....?

Skrevet

Hva med å ta henne med ut for å spise på god restaurant? Ta henne med på romantisk hyttetur, og har dere ikke hytt selv kan dere dra til en turistforeningshytte (Nordmarka i Oslo har mange man kan reservere plass i på forhånd). Opplevelser er i alle fall noe du bør tenke på-

En god bok, gavabonnement på et magasin/blad/avis hun liker eller som du tror hun vil like. Parfyme, enkelt smykke (kan hende hun vil bruke det siden det er fra deg).

Var dette jeg kom på i farten.

For øvrig ville jeg styrt unna bamser og andre "søte" gjenstander. Eller, kan jo hende at det slår an når man er sytten, jeg vet ikke.

• Liker 2
Skrevet

Melkesjokoladehjerter, en søt bamse med klissete tekst på (har nok det på Nille, sånn som står Love you loads på osv), en bukett blomster..

Så får de andre KG medlemmene komme med andre ideer. Dette var iallefall noe lite enkelt. Men en jente blir vell alltid glad for et lite, søtt sølvsmykke....?

Hmm ja kanskje det :) Joda, litt et lite smykke kunne kanskje ha passet også :)

Hva med å ta henne med ut for å spise på god restaurant? Ta henne med på romantisk hyttetur, og har dere ikke hytt selv kan dere dra til en turistforeningshytte (Nordmarka i Oslo har mange man kan reservere plass i på forhånd). Opplevelser er i alle fall noe du bør tenke på-

En god bok, gavabonnement på et magasin/blad/avis hun liker eller som du tror hun vil like. Parfyme, enkelt smykke (kan hende hun vil bruke det siden det er fra deg).

Var dette jeg kom på i farten.

For øvrig ville jeg styrt unna bamser og andre "søte" gjenstander. Eller, kan jo hende at det slår an når man er sytten, jeg vet ikke.

En opplevelse tror jeg kanskje er aktuelt i neste omgang, men takk for forslaget :)

Hun er glad i å lese, så bok var ingen dum idé.

Skrevet

Har du et fint bilde av dere? :)

http://www.fotoknudsen.no/ her kan du bestille et bilde av dere i "ordentlig" forpakning :) Eller på et smykkeskrin, nøkkelring etc :) Litt personlig, og garantert noe hun ikke har ifra før :)

• Liker 1
Skrevet

- Armband eller en fotlenke? :)

- Noen gode produkter på the body shop?

Skrevet

unnskyld, men hvem kjøper gaver til kjæresten sin på nille?

TS skal bruke ca 500, ikke 5.

• Liker 3
Gjest Glenfarclas
Skrevet (endret)

Hva med et gøy TV-spill dere kan spille sammen, hvis hun liker sånt? Det hadde i alle fall jeg digget mye mer enn hjerte/rose/bamse-dilldall, men jeg er omtrent ti år eldre enn dama di da. :sjenert:

Edit: Jeg kan jo begrunne det også, når jeg først er i gang. Jeg hadde satt mye mer pris på å få gjøre noe sammen med kjæresten min (som for eksempel TV-spill, ellers så syns jeg hyttetur var et supert forslag) enn å ha en eller annen "ting" stående som egentlig ikke kan brukes til noe, uansett hvor søt den er.

Endret av Glenfarclas
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan kjæresten din er, men jeg hadde hatet den typen klissete bamser og ubrukelige pyntegjenstander som 17. åring.

Ambånd var lurt forslag syns jeg, et stilig og enkelt et kan nok passe til en som normalt ikke bruker mye smykker. Hun vil nok sette stor pris på det, og bli glad i det, hvis du legger litt tid i å prøve å finne et som du synes passer til henne. Da blir det spesielt fordi det er fra deg, og det ligger omtanke bak :)

Og det er en verdifull gave som er holdbar. Du finner fine sølvarmbånd til 500!

• Liker 1
Gjest Glenfarclas
Skrevet

Eller hva med duftlys? Tenker da på de litt dyrere og flotte, som Voluspa, gjerne i en litt diskret duft. Tror Body Shop har noen fine duftlys også. Til "ting" å være, så har de jo faktisk en funksjon, og det er litt romantisk og koselig. Du kan jo lufte idéen, høre om hun kan like noe sånt.

Skrevet

- Armband eller en fotlenke? :)

- Noen gode produkter på the body shop?

Støtter denne. Fotlenke vil falle i smak :)

Fordelen med fotlenke er at hun ikke vil komme langt dersom hun prøver å stikke av.

• Liker 3
Skrevet

Noe på kondomeriet da? En dildo? :nigo:

Gjest Levitate
Skrevet

unnskyld, men hvem kjøper gaver til kjæresten sin på nille?

TS skal bruke ca 500, ikke 5.

Jeg tenkte på "små ting" ved siden av en litt større gave. Les mellom linjene kjære deg.

Skrevet

Les mellom linjene kjære deg.

Er det ikke bedre at du skriver linjene helt ut? (Jeg er forresten en annen AB.)

• Liker 3
Skrevet

Hva med en blanding av tingene som er foreslått? En bok, et duftlys, et mykt teppe, litt sjokolade eller en fin kopp med kakaopinne i(sjokolade på pinne, bare putte den oppi en kopp med kokende melk. Får ofte kjøpt de på kaffeforretninger, f.eks.), massasjeolje med løfte om massasje en dag hun er sliten? Hyggelig gave i vintermørket, og ikke noe problem å få tak i alt sammen for under 500 kr. :jepp:

Skrevet

Et enkelt armbånd i sølv hadde jeg også likt godt, og jeg er ingen smykkejente selv.

Ble nettopp atten så kanskje mine forslag kommer til hjelp:

-"hjemmelaga" gavekort på å feks dra ut og spise

-sølvsmykke

-et koselig personlig fint brev der du skriver hvor glad du er i henne:) trenger ikke å være noe langt klissete dilldallbrev men det er veldig veldig hyggelig å lese sånne ting når man savner kjæresten sin, eller bare har en dårlig dag!!

-musikk

-film (husk at jenter ikke nødvendigvis er vandrende brunkremdokker som trenger sminke og rosa bamser, vi har da humor og interesser vi óg)

-interne ting! morsomme ting dere har prata om før osv, lag en gave ut av det.

- Massasjeolje!!

man kan jo kombinere disse til noe større, eller ja hva som helst, men jeg ville personlig ikke blitt særlig overbegeistret over en glitrende minibamse med "I <3 U" på, eller et duftlys.

Skrevet

Jeg hadde blitt glad for feks et lite og enkelt smykke, typisk sånn man kan ha på seg hele tiden :) Og jeg er veldig glad i duftlys. Blomster hadde jeg også satt pris på, men det er kanskje fordi jeg aldri har fått det. Jeg tror hun blir glad hvis du prøver å glede henne, setter hun pris på romantiske ting kan du vinkle det mer romantisk enn om hun ikke gjør det :)

Skrevet

Jeg hadde blitt glad for såpe, hudpleieprodukter og sånn...

holder hun på med noe hobby? Kan være mye å kjøpe da hvis hun syr, tegner, driver med musikk e.l....

Noe til matlaging hadde jeg også blitt glad for. Noen gode oljer, krydder osv...

Men så er jeg litt eldre og bor for meg selv da. En 17åring ønsker seg kanskje ikke sånt da? Jeg vet ikke. Hvis hun er glad i å lage mat så kan det jo hende hun blir glad for noe sånt?:)

Ellers syns jeg det er veeeeldig greit med gaver der jeg selv får velge gaven liksom :P Da blir det jo ikke noe overraskelse, men man blir jo glad fordi man får noe man kanskje virkelig har ønsket seg!

Gjest Awzm me
Skrevet

Er det ikke bedre at du skriver linjene helt ut? (Jeg er forresten en annen AB.)

Det gav ikke mening :P

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet med fullt navn.

Kråkesaks, moderator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...