Nicolina Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Jeg kan vel egentlig definere det forholdet jeg nå har til en gutt som mellomfasten, eller en mellomting mellom det og oppstartfasen. Vi bor i forskjellige byer, og møtes ikke ukentlig. Jeg skjønner at det er individuelt og fra par til par, men ca hvor ofte har dere kontakt med de dere dater eller holder på med? Vil gjerne høre fra andre som har avstand i bildet..
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Vi snakker sammen stort sett hver kveld, men det går kun i Facebook og en sjelden gang meldinger. Vi har kjent hverandre siden i sommer og det begynte vel å bli seriøst rundt juletider. Vi bor i forskjellige byer og sees i helgene.
florette Skrevet 22. februar 2012 #3 Skrevet 22. februar 2012 Vi er i en mellomfase vi også, egentlig vært der en god stund nå.. Vi bor to og en halv time fra hverandre, og med turnus- og helgejobbing så blir det fort en stund mellom hver gang vi treffes. Daglig så snakkes vi 1-2 ganger på telefonen, noen ganger bare et par minutter, andre ganger kan vi snakke lenge. I tillegg sender vi litt meldinger til hverandre, det varierer veldig fra dag til dag.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Jeg er i samme situasjon som deg Vi bor i hver vår bye, så møtes ikke så ofte. Men vi har kontakt nesten hver dag. Enten meldinger, chatte på facebook eller ringe. I den rekkefølgen, altså oftest meldinger
Gjest Wei Wei Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Vi bor ca 90 km fra hverandre. Har kontakt via epost eller telefonmeldinger ca 5 dager i uka ("samtale" frem og tilbake i løpet av dagen). Møtes nesten hver helg. Vi er i starten av mellomfasen kan man si.
Halldis Skrevet 22. februar 2012 #6 Skrevet 22. februar 2012 Ca 100 sms gjennom dagen, også en lengre chatt på FB eller telefon på kvelden Hver dag. Møtes sjelden, lang avstand, mye jobbing på han gjør at vi rekker ikke mere enn en helg i mnd for tiden :-(
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 Ca 100 sms gjennom dagen, også en lengre chatt på FB eller telefon på kvelden Hver dag. Møtes sjelden, lang avstand, mye jobbing på han gjør at vi rekker ikke mere enn en helg i mnd for tiden :-( Seriøst? Da hadde jeg blitt smårar av alt maset! 1
Halldis Skrevet 22. februar 2012 #8 Skrevet 22. februar 2012 Seriøst? Da hadde jeg blitt smårar av alt maset! Jammen da er det jo greit at du slipper det da Jeg syns det er veldig koselig og elsker den kommunikasjonen. Det er jo ikke bare en av oss som sender meldinger, vi sender sånn omtrent annenhver :gjeiper: 1
Nicolina Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2012 Jeg har nylig startet å møte han fyren jeg driver med.. I dag har jeg ikke hørt noe fra han, og har heller ikke planer om å sende han en melding. Tenker vel kanskje at han skal få muligheten til å "savne meg" litt.. Det gjør han helt sikkert ikke, i og med at vi både møttes og skrev mld (jeg sendte først) i går. Kommer nok ikke til å høre fra han heller, og er spent på hvor lang tid det tar før jeg hører noe fra han. Er lei av at det alltid er jeg som må sende først. Men han svarer, spør spørsmål og skriver fine ting da. Skjønner ikke jeg..
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #10 Skrevet 22. februar 2012 Jeg har nylig startet å møte han fyren jeg driver med.. I dag har jeg ikke hørt noe fra han, og har heller ikke planer om å sende han en melding. Tenker vel kanskje at han skal få muligheten til å "savne meg" litt.. Det gjør han helt sikkert ikke, i og med at vi både møttes og skrev mld (jeg sendte først) i går. Kommer nok ikke til å høre fra han heller, og er spent på hvor lang tid det tar før jeg hører noe fra han. Er lei av at det alltid er jeg som må sende først. Men han svarer, spør spørsmål og skriver fine ting da. Skjønner ikke jeg.. Sånn har jeg det også. Nylig møtt ei jente som gjør akkurat det der, og jeg skjønner ingenting.
Nicolina Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #11 Skrevet 22. februar 2012 ^ Det er så frustrerende! Ingen mld i dag forresten. Velvel, ny dag - nye muligheter i morgen!
Usikker23 Skrevet 22. februar 2012 #12 Skrevet 22. februar 2012 Vi prater sammen hver dag, via sms, ringer, facebook/msn Han jobber vekke og er ofte vekke alt fra 2 uker til 6 uker, så vi liker å holde "forholdet" ferskt Merker at savnet etter han er stor selv når han ikke er borte på jobb, vi og bor i forskjellige byer men avstanden er bare 50 min, men likevel, blir til at vi ser hverandre 2-3 dager i uken når han er hjemme, av og til ofter men likevel ringes vi hver dag jeg er så forelska
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #13 Skrevet 22. februar 2012 ^ Det er så frustrerende! Ingen mld i dag forresten. Velvel, ny dag - nye muligheter i morgen! Ja, veldig! Fikk ikke noe melding idag jeg heller. Føles jo bare som om jeg maser siden hun aldri tar initiativ. Men nå har vi bare hatt 1 date foreløpig, så skal vel ikke forvente all verden. Skal treffe henne igjen imorgen, så da får vi jo se hva som skjer.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #14 Skrevet 22. februar 2012 Har noen opplevd at slike mellomfaser der den ene virker såpass lite interessert som et par over meg her skriver, har endt opp som forhold? Jeg tenker som så at om man ikke engang er interessert i å høre fra vedkommede daglig, da kan man umulig være spesielt betatt/interessert...?
florette Skrevet 22. februar 2012 #15 Skrevet 22. februar 2012 Har noen opplevd at slike mellomfaser der den ene virker såpass lite interessert som et par over meg her skriver, har endt opp som forhold? Jeg tenker som så at om man ikke engang er interessert i å høre fra vedkommede daglig, da kan man umulig være spesielt betatt/interessert...? Hvis det bare hadde vært jeg som hadde tatt initiativ, så hadde jeg mistet interessen ganske fort, egentlig..
Gjest NozMonster Skrevet 22. februar 2012 #16 Skrevet 22. februar 2012 (endret) med sist kjæreste: pratet mye og ofte i telefon hver eneste dag igjnnom 4 år, med untak av èn enste dag! de gikk som oftest både 4,5 og 6 dager mellom hver gang vi møttes, så da ble det telefonsamtaler et par-tre, fire og i blandt fem, seks ganger om dagen, og så og si aldri essemess`er, fordi han hater det Endret 22. februar 2012 av NozMonster
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #17 Skrevet 23. februar 2012 Vi var på meldingsfronten hver dag fra vi møtte hverandre til vi ble samboere (så lenge vi ikke var borte på reise i henhold til jobb og dermed var utilgjengelig), men etter at vi ble samboere har det blitt litt mindre naturligvis - for nå bor vi sammen og snakkes real life i stedenfor på meldinger. Det bruker vi bare om vi er borte på reise fra hverandre og det ikke alltid passer å ringe.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #18 Skrevet 23. februar 2012 Ja, veldig! Fikk ikke noe melding idag jeg heller. Føles jo bare som om jeg maser siden hun aldri tar initiativ. Men nå har vi bare hatt 1 date foreløpig, så skal vel ikke forvente all verden. Skal treffe henne igjen imorgen, så da får vi jo se hva som skjer. Hun holdt visst på med en annen....
Nicolina Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #19 Skrevet 23. februar 2012 Hun holdt visst på med en annen.... Er det sant? Hvordan fant du ut av det? Jeg ser jeg helt sikkert ligger dårlig an selv..
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #20 Skrevet 23. februar 2012 Er det sant? Hvordan fant du ut av det? Jeg ser jeg helt sikkert ligger dårlig an selv.. Hun skrev det i et svar på en sms jeg sendte idag, kun noen timer før vi skulle møtes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå