<cinderella3 Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 (endret) Hei Jeg er opptatt av en ren og fin hud som sikkert mange andre. Derfor ønsker jeg deres beste tips og råd om alt fra hjemmelagde ansiktsmasker og produkter til mat som kan hjelpe til en fin hud. Endret 21. februar 2012 av <cinderella3
-littleme- Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Vil du bare ha tips til hjemmelagde produkter og ansiktsmasker, eller vil du også ha tips til gode produkter som kan kjøpes?
sequin Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 Den beste ansiktskrubben jeg vet er å bruke 2-4 spiseskjeer hvitt sukker, og et par dråper sitron og et par dråper lime, så bare rører jeg det sammen til en litt tjukk røre Den er helt suveren, lett og lukter godt
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #4 Skrevet 21. februar 2012 Holde seg unna røyk, narkotika og alkohol. Holde seg unna usunn mat. Ikke sole seg. Spise næringsrik sunn mat, få i seg alt man trenger av fett, vitaminer osv, og selvsagt drikke nok vann. Stresse lite. Trene. 2
Miah Skrevet 21. februar 2012 #5 Skrevet 21. februar 2012 ^ + passe på å rense huden godt etter trening / helst ikke trene med sminke. Andre ting? - Nattlysolje - Droppe melkeprodukter - Få i seg mye vann - Frisk luft - Ikke pille / klemme Av produkter...? Huff, det er så forskjellig. Alle har forskjellig hud, så er jo ikke lett. Her er det jeg bruker: - MD Facial Cleanser - MD Face & Body Scrub - MD Clearing Complex Masque + Viktig med fuktighet! Før brukte jeg Decleor sin Hydra Floral Masque / Hydra Floral Moisturiser, men reagerer på Decleor så må finne noe nytt. Per i dag går det i Matis Delicate sin fuktighetskrem, men den er så utrolig vanskelig å få tak i så må nok finne en erstatning... 1
<cinderella3 Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2012 Vil du bare ha tips til hjemmelagde produkter og ansiktsmasker, eller vil du også ha tips til gode produkter som kan kjøpes? Gjerne begge deler!
Anonymine Skrevet 21. februar 2012 #8 Skrevet 21. februar 2012 Til kroppen vil jeg anbefale en skrubbehanske i hemp. Billig og effektivt når du er i dusjen. Etterpå liker jeg å ta på Decleor sin "Aroma confort moisturising body milk" som er fantastisk. Kan kjøpes på feelunique.com relativt rimelig: 400ml for ca. 200kr når det er tilbud. Vel verdt det. "MD formulations face and body scrub" er fantastisk til ansikt og kropp, men å bruke den på kroppen kan bli dyrt i lengden. Hemphanske er likegreit. Vil anbefale å dampe ansiktet 1-2 ganger i uken før du dusjer og bruker skrubb i ansiktet og tar på en fuktighetsmaske eller balm etterpå(mine favoritter er "Decleor Hydra Floral moisturising mask" og "Decleor Neroli Essential night balm". Ja, jeg er Decleor-fan. Gode produkter gir gode resultater. Jeg kjøper alt på feelunique.com, faktisk. Siden de tilbakebetaler toll og har produktene mye billigere enn i Norske butikker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå