AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Vi har knapt kjent hverandre 2 mnd, men jeg føler at jeg har kjent ham mye lengre. Vi har vært på flere gåturer sammen og på kino. Han gir meg alltid en bamseklem når vi treffes og går fra hverandre. Men ingen av oss har tatt steget til noe mer. Har tatt mot til meg og bedt ham på filmkveld hos meg i morgen. Det kribler i magen..... Han er min første date på flere år......vet ikke helt om jeg skal være avventende eller om jeg skal være den som evt tar initiativet til det første kysset!!! Føler meg jo som en fjortis jo!!!! 4
Gjest Wei Wei Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 Ikke ha for store forventninger til kvelden for å ikke bli skuffet. Kos deg.
Edvarda Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Ikke ha for store forventninger til kvelden for å ikke bli skuffet. Kos deg. For en innstilling til livet! En annen mulighet er jo å tenke positive tanker, og tro at ting blir bra.. 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 TS her... ...det ble ikke noe kyssing!! Men en utrolig hyggelig filmkveld i hver vår ende av sofaen. Fikk en god klem da han gikk, et fint takk for meg og at han hadde kost seg skikkelig. Så får men se da.... 1
Tropic Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 Inviter han på en ny filmkveld og denne gangen kryper du nærmere og nærmere han, og legger deg til slutt i armkroken hans! Det gjorde jeg Those were the days
Romilo Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 Nommiiin! Så koselig :D Bedre lykke neste gang, da! Hvis dere har filmkveld igjen, så kan du leke med et eller annet slik at han prøver å få tak i det, og til slutt så bare havner du i fanget hans.. Det har jeg forsøkt! ehhe, og det funker... hver gang
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 Så kos! Det var ingen kyssing på mine dater heller, det var faktisk minimalt med kyssing før han virkelig fikk følelsene for meg. Klem og sex, ja, men kyss nei faktisk ikke. Det er noe helt annet intimitet for han med kyss... Han er fortsatt sparsom. Hehe. Så ikke ta det for kyssing til å ikke være noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå