Gjest BettyBoop Skrevet 19. mars 2012 #221 Skrevet 19. mars 2012 Så flott at det ikke er DU som skal gifte deg i den da! Hvorfro blir du så sur bare fordi andre mener at en kjole er stygg? Smaken er som baken. herreguud.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #222 Skrevet 19. mars 2012 Og dette plusser folk på??? Er vi i barnehagen, eller? Er du i barnehagen? Som voksen må man forstå at ikke alle synes alt er fint, og dette er faktisk et forum hvor alle har lov til å si sin mening. Kjolen er stygg. 2
Gjest alille Skrevet 19. mars 2012 #223 Skrevet 19. mars 2012 Er du i barnehagen? Som voksen må man forstå at ikke alle synes alt er fint, og dette er faktisk et forum hvor alle har lov til å si sin mening. Kjolen er stygg. Som voksen greier man å uttale seg om hva man synes er fint eller ikke uten å ty til barnslige, frekke kommentarer. Helt alvorlig, kommentarer av typen "kjolen din er stygg, jeg er glad min kjole ikke er så stygg som din!" er direkte flashback til barnehagen for min del, hvor unger som ikke hadde lært seg folkeskikk gikk rundt og slang dritt om alt de synes var mindre pent. Det er sjelden, heldigvis, jeg hører voksne komme med sånt, og så attpåtil nekte å gi seg med det. "Kjolen din er stygg!" "Ok, jeg syns den er fin jeg..." "Samma det, kjolen din er faktisk veldig stygg!" "Javel, men det er nå min kjole som jeg skal bruke noe, så hva du synes er vel ikke så viktig." "Jo men kjolen din er stygg, glad min kjole ikke er stygg." ...Altså...hallo??? Hva er kjolehateren ønsker å oppnå, siden hun ikke gir seg men skal gjenta gang på gang at kjolen er stygg? At kjoleeieren skal si "ok, kjolen min er møkkastygg og jeg skal se ut som et troll på dagen min"? Man må tenke seg litt om før man poster på forum. Hva er det man oppnår å formidle? Hvis man ønsker å formidle noe så banalt som "den er stygg", hvorfor må man da gjenta det 3-4-5 ganger? Tror dere at vi andre medlemmer er dumme og blinde og ikke leste stygg-kommentaren første gang? 4
Gjest BettyBoop Skrevet 19. mars 2012 #224 Skrevet 19. mars 2012 Som voksen greier man å uttale seg om hva man synes er fint eller ikke uten å ty til barnslige, frekke kommentarer. Helt alvorlig, kommentarer av typen "kjolen din er stygg, jeg er glad min kjole ikke er så stygg som din!" er direkte flashback til barnehagen for min del, hvor unger som ikke hadde lært seg folkeskikk gikk rundt og slang dritt om alt de synes var mindre pent. Det er sjelden, heldigvis, jeg hører voksne komme med sånt, og så attpåtil nekte å gi seg med det. "Kjolen din er stygg!" "Ok, jeg syns den er fin jeg..." "Samma det, kjolen din er faktisk veldig stygg!" "Javel, men det er nå min kjole som jeg skal bruke noe, så hva du synes er vel ikke så viktig." "Jo men kjolen din er stygg, glad min kjole ikke er stygg." ...Altså...hallo??? Hva er kjolehateren ønsker å oppnå, siden hun ikke gir seg men skal gjenta gang på gang at kjolen er stygg? At kjoleeieren skal si "ok, kjolen min er møkkastygg og jeg skal se ut som et troll på dagen min"? Man må tenke seg litt om før man poster på forum. Hva er det man oppnår å formidle? Hvis man ønsker å formidle noe så banalt som "den er stygg", hvorfor må man da gjenta det 3-4-5 ganger? Tror dere at vi andre medlemmer er dumme og blinde og ikke leste stygg-kommentaren første gang? ojo er med på den, men det må være lov å si at man syns en kjole er grusom punktum. Uten at noen skal reagere slik. "Ja det er iokke sikkert den hadde sett bra ut på deg, men på meg gjør den det". Er like frekt å si det.
Dove Skrevet 19. mars 2012 #225 Skrevet 19. mars 2012 Vi kommer nok ikke til å bli helt A4 uansett, for vi er TO i hvite prinsessekjoler. Oss om det. Jeg ser poenget ditt, men for min del handler det ikke om at jeg ikke tør å skille meg ut. For meg handler det om at det er den ene gangen i livet hvor jeg kan ta på meg en stor hvit prinsessekjole uten å se sprø og pretensiøs ut. Jeg mener folk bør velge kjoler som fremhever det beste de har, men også kjoler som de virkelig liker, og for meg er det riktig med flott brudekjole. Heldigvis har vi egen kjoledesigner, og hun kommer ikke til å slippe oss ut på gulvet i noe annet enn det som kler oss. Heldigvis. 4
Crissy1986 Skrevet 19. mars 2012 #226 Skrevet 19. mars 2012 Hvorfro blir du så sur bare fordi andre mener at en kjole er stygg? Smaken er som baken. herreguud. Haha, nå må du gi deg. Jeg er ikke sur, er blid som en sol Men jeg må nå få lov til å ytre mine meninger sånn som alle andre her inne vel? Jeg og min kjære plukket ut kjolen ilag, så for meg er den verdens vakreste!
Crissy1986 Skrevet 19. mars 2012 #227 Skrevet 19. mars 2012 (endret) ojo er med på den, men det må være lov å si at man syns en kjole er grusom punktum. Uten at noen skal reagere slik. "Ja det er iokke sikkert den hadde sett bra ut på deg, men på meg gjør den det". Er like frekt å si det. hva skal jeg si da? At kjolen min er stygg når jeg ikke synes det? Jeg har overhodet ikke vært frekk mot deg, tvert imot! Og jeg vil nok tro at de fleste bruder mener at deres brudekjole er penest på dem Hvorfor kan du ikke heller si; kjolen er sikkert fin på deg, men personlig er det ikke min smak? Å være hyggelig tar ikke livet av deg vettu Endret 20. mars 2012 av Bond 1
Gjest "gjest" Skrevet 20. mars 2012 #228 Skrevet 20. mars 2012 (endret) Hæ? Jeg har ikke nevnt et ord om brudens kropp, jeg sa skjørtet på kjolen var stygt etter min mening. og det blir ikke finere uansett hvordan bruden ser ut. He, he, siterte jeg deg eller noen andre? Ellers veldig interessant at du svarte meg, du må likevel ha følt deg truffet. Endret 20. mars 2012 av Bond
Gjest Bond Skrevet 20. mars 2012 #229 Skrevet 20. mars 2012 Tråden ryddet for kommentarer om anonyme brukere Bond, mod
Gjest BettyBoop Skrevet 21. mars 2012 #230 Skrevet 21. mars 2012 Haha, nå må du gi deg. Jeg er ikke sur, er blid som en sol Men jeg må nå få lov til å ytre mine meninger sånn som alle andre her inne vel? Jeg og min kjære plukket ut kjolen ilag, så for meg er den verdens vakreste! Du vet det betyr ulykke når mannen ser kjolen før bryllupet? :gjeiper: 1
Gjest BettyBoop Skrevet 21. mars 2012 #231 Skrevet 21. mars 2012 He, he, siterte jeg deg eller noen andre? Ellers veldig interessant at du svarte meg, du må likevel ha følt deg truffet. Jeg trodde du skrev til meg siden ditt innlegg var rett under mitt. Har ingen annen grunn til å føle meg truffet for hva jeg enn skulle føle meg truffet for.
yes2yes Skrevet 22. mars 2012 #232 Skrevet 22. mars 2012 Jeg falt fullstendig for en typisk "prinsessekjole" med snøring bak ryggen. Og vet du hva, jeg ser jævlig bra ut i den! :gjeiper: Gratulerer med funnet. Jeg synes den hadde sett bedre ut om den nederste delen av kjolen var mindre i volum og mindre 'bølgete'(?), men overdelen likte jeg, selvom jeg på tradisjonelt vis liker kjoler med armer, gjerne i form av blonder og lignende. 2
Crissy1986 Skrevet 22. mars 2012 #233 Skrevet 22. mars 2012 Gratulerer med funnet. Jeg synes den hadde sett bedre ut om den nederste delen av kjolen var mindre i volum og mindre 'bølgete'(?), men overdelen likte jeg, selvom jeg på tradisjonelt vis liker kjoler med armer, gjerne i form av blonder og lignende. Der ja, konstruktiv kritikk UTEN å være frekk! Takk
Gjest BettyBoop Skrevet 22. mars 2012 #234 Skrevet 22. mars 2012 Der ja, konstruktiv kritikk UTEN å være frekk! Takk Ingen krever konstruktiv kritikk av andre plagg..
Gjest Iah Skrevet 23. mars 2012 #235 Skrevet 23. mars 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Iah, mod
frøkna Skrevet 23. mars 2012 #236 Skrevet 23. mars 2012 Jeg syns heller ikke det er noe fint med sånne store fluffy- masse lag bryllupskjoler. Om jeg gifter meg vil nok jeg velge noe enklere, men som allikevel er en bryllupskjole. Syns Kate Moss sin var kjempefin. enkel og litt sånn bohem aktig. http://2.bp.blogspot.com/-B7t4r44QdAM/TmZtT_8BJqI/AAAAAAAAAjQ/Dr0548aitBo/s1600/kate-moss-wedding-gown-dress.jpg
Amens Skrevet 26. mars 2012 #237 Skrevet 26. mars 2012 Jeg så en gang to takkekort på en korketavle der begge brudene hadde på seg samme kjole... Jeg har kjøpt en ganske standard brudekjole ganske billig på nett, men jeg tenker å få sydd en hos en skredder i byen som blir litt mer spesiell, jeg er ganske glad i kjoler med to farger. Ja den prinsesse kjolen er jo pen og det er often den vi ser bilder av i eventyrbøkene, men de fleste er ganske uinspirerende... Jeg savner litt større variasjon i farge og form på brudekjoler i norge.
Gjest "gjest" Skrevet 27. mars 2012 #238 Skrevet 27. mars 2012 Jeg trodde du skrev til meg siden ditt innlegg var rett under mitt. Har ingen annen grunn til å føle meg truffet for hva jeg enn skulle føle meg truffet for. Kanskje du ikke skal tro så mye, kanskje du heller bør vite.
Gjest BettyBoop Skrevet 27. mars 2012 #239 Skrevet 27. mars 2012 Kanskje du ikke skal tro så mye, kanskje du heller bør vite. Saklig.
Gjest "gjest" Skrevet 27. mars 2012 #240 Skrevet 27. mars 2012 Saklig. Ja, var totalt saklig, for siden du ikkke var sitert så var det ingen grunn for deg å anta noe som helst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå