Gå til innhold

"Standard" brudekjole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil bare si at jeg syns du var kjempenydelig i brudekjolen.

Tusen takk! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den syns jeg var fin :rodmer: Hvorfor kan du ikke bare bestille den derfra da?

Ja, den var nydelig...men er redd kjolen ikke hadde kommet fram i tide til bryllupet :P

Skrevet

Det er veldig mange overvektige i de prinsessekjolene som kunne vært 100 ganger flottere med bedre undertøy som former og støtter og ikke minst en helt annen kjole, bedre styling og ikke hjemmefikset halvdårlig make-up som gir DÅRLIGE brudebilder.

Skjønner ikke hvorfor folk ikke skaffer seg selv skikkelig hjelp på den store dagen og heller driter i servietter med monogram.

Huff, her leste jeg helt bokstavelig - så det for meg (altså bæsj på broderte servietter). Tror jeg skal ta kvelden :skratte:

Skrevet

Drømmekjolen

Akkurat noe slikt jeg er på jakt etter! Noen som har sett noe lignende i norske butikker?

Den lignet overhodet ikke på en brudekjole så man kan trygt si at den ikke vare standard.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg falt fullstendig for en typisk "prinsessekjole" med snøring bak ryggen. Og vet du hva, jeg ser jævlig bra ut i den! :gjeiper:

Endret av Crissy1986
  • Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg falt fullstendig for en typisk "prinsessekjole" med snøring bak ryggen. Og vet du hva, jeg ser jævlig bra ut i den! :gjeiper:

Ugh den var grusom. Skikkelig bløtkake. Nei den der er ikke standard prinsessekjole den der er stygg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er MANGE som går i kjoler som er fryktelig feil til kroppen deres.. Synd at de som selger kjolene ikke hjelper de med dette, men så tenker jeg, ser de det ikke selv?

Skrevet

Ugh den var grusom. Skikkelig bløtkake. Nei den der er ikke standard prinsessekjole den der er stygg.

Sikkert ikke noe pen på deg, men på meg er den det :gjeiper: Jeg er en str.36, så ikke noe flesk som tyter ut noe sted heller, for det er ikke kledelig synes jeg.

• Liker 1
Skrevet

Sikkert ikke noe pen på deg, men på meg er den det :gjeiper: Jeg er en str.36, så ikke noe flesk som tyter ut noe sted heller, for det er ikke kledelig synes jeg.

Og den var kjempefin :)

Gjest mari kontrari
Skrevet

Hva med denne? Den har jo en ganske vanlig form, men her syns jeg allikevel detaljene skiller den fra standardkjolen. Men det er det kanskje bare de spesialtrente brudeøynene mine som ser :fnise:

Ellers syns jeg de fleste kjolene herfra er ganske spesielle. Men personlig vil jeg nok ha prinsesseskjørt :sjenert:

edit: prøvde å legge inn bilde url men fikk det ikke til :klo:

Jeg måtte bare si at jeg syns alle kjolene på den side du linket til siste var helt fantastiske. Jeg fikk lyst å lage meg en egen brudekjolegarderober og ha årlige kle-deg-som-en-brud-hagefester så jeg fikk brukt alle.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg har ikke noe flesk jeg heller bruker 34-36. jeg aner ikke hvordan en brudekjole ser ut på meg for har aldri prøvd den, jeg syns bare skjørtet på den kjolen var stygt.

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Så lenge bruden selv er fornøyd med kjolen sin og får en fin dag, så skal vel folk bare drite i å kommentere om kroppen hennes passer i den. Maken til skitkasting om andres kropp av voksne mennesker har jeg ikke sett på lange tider.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke størrelsen som var stygg, men kjolen,

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde en helt standard brudekjole, men jeg synes likevel at den skilte seg ut :)Sånn ser den ut :) Hva fremmede synes om den bryr meg ikke, de som betyr noe synes den var kjempefin og ikke lik andre i det hele tatt

• Liker 1
Skrevet

Det var ikke størrelsen som var stygg, men kjolen,

Så flott at det ikke er DU som skal gifte deg i den da!

AnonymBruker
Skrevet

Så flott at det ikke er DU som skal gifte deg i den da!

Det er veldig flott, jeg skal nemlig ha på meg noe fint når jeg gifter meg;)

• Liker 2
Gjest alille
Skrevet

Det er veldig flott, jeg skal nemlig ha på meg noe fint når jeg gifter meg;)

Og dette plusser folk på??? Er vi i barnehagen, eller?

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Så lenge bruden selv er fornøyd med kjolen sin og får en fin dag, så skal vel folk bare drite i å kommentere om kroppen hennes passer i den. Maken til skitkasting om andres kropp av voksne mennesker har jeg ikke sett på lange tider.

Hæ? Jeg har ikke nevnt et ord om brudens kropp, jeg sa skjørtet på kjolen var stygt etter min mening. og det blir ikke finere uansett hvordan bruden ser ut.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...