Anglofil Skrevet 24. februar 2012 #201 Skrevet 24. februar 2012 Vil bare si at jeg syns du var kjempenydelig i brudekjolen. Tusen takk! Mvh Yvonne
~white lady~ Skrevet 25. februar 2012 #202 Skrevet 25. februar 2012 Den syns jeg var fin Hvorfor kan du ikke bare bestille den derfra da? Ja, den var nydelig...men er redd kjolen ikke hadde kommet fram i tide til bryllupet
sofie777 Skrevet 29. februar 2012 #203 Skrevet 29. februar 2012 Måtte bare vise denne: Så forskjellige kan en brudekjole være
Gjest BettyBoop Skrevet 29. februar 2012 #204 Skrevet 29. februar 2012 Måtte bare vise denne: Så forskjellige kan en brudekjole være VEL MÅ SI DET VAR ET GANSKE DÅRLIG EKSEMPEL FOR DE VAR SAMMELIG IKKE SÅ FORSKJELLIGE Ooops caps lock
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #205 Skrevet 29. februar 2012 Det er veldig mange overvektige i de prinsessekjolene som kunne vært 100 ganger flottere med bedre undertøy som former og støtter og ikke minst en helt annen kjole, bedre styling og ikke hjemmefikset halvdårlig make-up som gir DÅRLIGE brudebilder. Skjønner ikke hvorfor folk ikke skaffer seg selv skikkelig hjelp på den store dagen og heller driter i servietter med monogram. Huff, her leste jeg helt bokstavelig - så det for meg (altså bæsj på broderte servietter). Tror jeg skal ta kvelden
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #206 Skrevet 29. februar 2012 Drømmekjolen Akkurat noe slikt jeg er på jakt etter! Noen som har sett noe lignende i norske butikker? Den lignet overhodet ikke på en brudekjole så man kan trygt si at den ikke vare standard. 1
Crissy1986 Skrevet 14. mars 2012 #207 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Jeg falt fullstendig for en typisk "prinsessekjole" med snøring bak ryggen. Og vet du hva, jeg ser jævlig bra ut i den! :gjeiper: Endret 22. mars 2012 av Crissy1986 3
Gjest BettyBoop Skrevet 15. mars 2012 #208 Skrevet 15. mars 2012 Jeg falt fullstendig for en typisk "prinsessekjole" med snøring bak ryggen. Og vet du hva, jeg ser jævlig bra ut i den! :gjeiper: Ugh den var grusom. Skikkelig bløtkake. Nei den der er ikke standard prinsessekjole den der er stygg. 5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #209 Skrevet 15. mars 2012 Det er MANGE som går i kjoler som er fryktelig feil til kroppen deres.. Synd at de som selger kjolene ikke hjelper de med dette, men så tenker jeg, ser de det ikke selv?
Crissy1986 Skrevet 15. mars 2012 #210 Skrevet 15. mars 2012 Ugh den var grusom. Skikkelig bløtkake. Nei den der er ikke standard prinsessekjole den der er stygg. Sikkert ikke noe pen på deg, men på meg er den det :gjeiper: Jeg er en str.36, så ikke noe flesk som tyter ut noe sted heller, for det er ikke kledelig synes jeg. 1
Daxi Skrevet 15. mars 2012 #211 Skrevet 15. mars 2012 Sikkert ikke noe pen på deg, men på meg er den det :gjeiper: Jeg er en str.36, så ikke noe flesk som tyter ut noe sted heller, for det er ikke kledelig synes jeg. Og den var kjempefin
Gjest mari kontrari Skrevet 16. mars 2012 #212 Skrevet 16. mars 2012 Hva med denne? Den har jo en ganske vanlig form, men her syns jeg allikevel detaljene skiller den fra standardkjolen. Men det er det kanskje bare de spesialtrente brudeøynene mine som ser Ellers syns jeg de fleste kjolene herfra er ganske spesielle. Men personlig vil jeg nok ha prinsesseskjørt edit: prøvde å legge inn bilde url men fikk det ikke til Jeg måtte bare si at jeg syns alle kjolene på den side du linket til siste var helt fantastiske. Jeg fikk lyst å lage meg en egen brudekjolegarderober og ha årlige kle-deg-som-en-brud-hagefester så jeg fikk brukt alle. 2
Gjest BettyBoop Skrevet 18. mars 2012 #213 Skrevet 18. mars 2012 Sikkert ikke noe pen på deg, men på meg er den det :gjeiper: Jeg er en str.36, så ikke noe flesk som tyter ut noe sted heller, for det er ikke kledelig synes jeg. Jeg har ikke noe flesk jeg heller bruker 34-36. jeg aner ikke hvordan en brudekjole ser ut på meg for har aldri prøvd den, jeg syns bare skjørtet på den kjolen var stygt. 2
Gjest "gjest" Skrevet 18. mars 2012 #214 Skrevet 18. mars 2012 Så lenge bruden selv er fornøyd med kjolen sin og får en fin dag, så skal vel folk bare drite i å kommentere om kroppen hennes passer i den. Maken til skitkasting om andres kropp av voksne mennesker har jeg ikke sett på lange tider. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #215 Skrevet 18. mars 2012 Sikkert ikke noe pen på deg, men på meg er den det :gjeiper: Jeg er en str.36, så ikke noe flesk som tyter ut noe sted heller, for det er ikke kledelig synes jeg. Det var ikke størrelsen som var stygg, men kjolen, 3
Gjest Doh Skrevet 18. mars 2012 #216 Skrevet 18. mars 2012 Jeg hadde en helt standard brudekjole, men jeg synes likevel at den skilte seg ut Sånn ser den ut Hva fremmede synes om den bryr meg ikke, de som betyr noe synes den var kjempefin og ikke lik andre i det hele tatt 1
Crissy1986 Skrevet 18. mars 2012 #217 Skrevet 18. mars 2012 Det var ikke størrelsen som var stygg, men kjolen, Så flott at det ikke er DU som skal gifte deg i den da!
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #218 Skrevet 18. mars 2012 Så flott at det ikke er DU som skal gifte deg i den da! Det er veldig flott, jeg skal nemlig ha på meg noe fint når jeg gifter meg;) 2
Gjest alille Skrevet 18. mars 2012 #219 Skrevet 18. mars 2012 Det er veldig flott, jeg skal nemlig ha på meg noe fint når jeg gifter meg;) Og dette plusser folk på??? Er vi i barnehagen, eller? 3
Gjest BettyBoop Skrevet 19. mars 2012 #220 Skrevet 19. mars 2012 Så lenge bruden selv er fornøyd med kjolen sin og får en fin dag, så skal vel folk bare drite i å kommentere om kroppen hennes passer i den. Maken til skitkasting om andres kropp av voksne mennesker har jeg ikke sett på lange tider. Hæ? Jeg har ikke nevnt et ord om brudens kropp, jeg sa skjørtet på kjolen var stygt etter min mening. og det blir ikke finere uansett hvordan bruden ser ut. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå