AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #181 Skrevet 23. februar 2012 Får nesten lyst til å poste et bilde av meg selv i brudekjolen og la kritikken stå jeg nå, i frykt for å ikke se bra ut på bryllupsdagen....
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #182 Skrevet 23. februar 2012 JEG MÅ BARE SPØRRE! Jeg skal ha denne brudekjolen: Syns dere denne var av den "standard"typen? Kjedlig og helt vanlig? For jeg har nemlig vært obs på at jeg IKKE vil ha en standard.. Så jeg håper denne er litt unik hvertfall.. Den har jo halterneck, helt åpen rygg, og et tynt blondelag over hele skjørtet. Bare lurer
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #183 Skrevet 23. februar 2012 JEG MÅ BARE SPØRRE! Jeg skal ha denne brudekjolen: Syns dere denne var av den "standard"typen? Kjedlig og helt vanlig? For jeg har nemlig vært obs på at jeg IKKE vil ha en standard.. Så jeg håper denne er litt unik hvertfall.. Den har jo halterneck, helt åpen rygg, og et tynt blondelag over hele skjørtet. Bare lurer Nei, den er ikke helt standard
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #184 Skrevet 23. februar 2012 Ærlig talt, hun får leve i lykkelig uvitenhet, da. Eller tror du at bryllupsgjestene vil komme til henne i etterkant og si at de synes hun så helt fæl ut på bryllupsdagen? nei, men plutselig ser man seg selv brukt som eksempel i en internett tråd Det er mange her inne jeg lett kunne brukt som eksempler på bruder som ikke kledde kjolen sin, men jeg vet de er her inne så derfor gjør jeg det ikke. Men plutselig er det noen som ikke vet, og så ser man seg selv
Gjest Adriane Skrevet 24. februar 2012 #185 Skrevet 24. februar 2012 På min kjole-surfing har jeg kommet over et par kjoler jeg bare MÅ poste i denne tråden, for i mine øyne kan disse to kjolene umulig gå innunder "standard"-kjole. Men meningene er jo så forskjellige, så artig å høre hva folk sier! 1
Gjest Adriane Skrevet 24. februar 2012 #186 Skrevet 24. februar 2012 Nei, den er ikke helt standard Jeg ville sagt at denne er et godt stykke unna de de "maser" om at er en standardkjole, men det er jo bare min subjektive mening
Momseguri Skrevet 24. februar 2012 #187 Skrevet 24. februar 2012 (endret) Hva med denne? Den har jo en ganske vanlig form, men her syns jeg allikevel detaljene skiller den fra standardkjolen. Men det er det kanskje bare de spesialtrente brudeøynene mine som ser Ellers syns jeg de fleste kjolene herfra er ganske spesielle. Men personlig vil jeg nok ha prinsesseskjørt edit: prøvde å legge inn bilde url men fikk det ikke til Endret 24. februar 2012 av Momseguri
Purple Basil Skrevet 24. februar 2012 #188 Skrevet 24. februar 2012 På min kjole-surfing har jeg kommet over et par kjoler jeg bare MÅ poste i denne tråden, for i mine øyne kan disse to kjolene umulig gå innunder "standard"-kjole. Men meningene er jo så forskjellige, så artig å høre hva folk sier! Den første der er jo bare helt nydelig og ikke så veldig standard slik jeg ser det. En slik kjole kan jeg tenke å gifte meg i 2
Gjest Adriane Skrevet 24. februar 2012 #189 Skrevet 24. februar 2012 Den første der er jo bare helt nydelig og ikke så veldig standard slik jeg ser det. En slik kjole kan jeg tenke å gifte meg i Ja, jeg likte også den svært godt, men den passer neppe til min kroppsfigur (timeglass m/ekstra kilo)...
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #190 Skrevet 24. februar 2012 På min kjole-surfing har jeg kommet over et par kjoler jeg bare MÅ poste i denne tråden, for i mine øyne kan disse to kjolene umulig gå innunder "standard"-kjole. Men meningene er jo så forskjellige, så artig å høre hva folk sier! Nei, de var ikke særlig standard. Men den andre der... 2
Gjest Adriane Skrevet 24. februar 2012 #191 Skrevet 24. februar 2012 Nei, de var ikke særlig standard. Men den andre der... Jeg vet! Det er så far out etter min mening, men poenget mitt var å finne noe som ikke var standard Den første kjolen syns jeg er nydelig, men den andre tok jeg bare med for moro skyld :gjeiper: (Kunne jo være artig om noen prøver å påstå at kjole nr 2 er standard mener jeg ) 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #192 Skrevet 24. februar 2012 Jeg vet! Det er så far out etter min mening, men poenget mitt var å finne noe som ikke var standard Den første kjolen syns jeg er nydelig, men den andre tok jeg bare med for moro skyld :gjeiper: (Kunne jo være artig om noen prøver å påstå at kjole nr 2 er standard mener jeg ) Jeg skjønte det Hehe. Fikk bare sjokk over at slike kjoler fremdeles er i produksjon. Nå som vi ikke er i 1986 lenger, mener jeg... 1
Gjest BettyBoop Skrevet 24. februar 2012 #193 Skrevet 24. februar 2012 Vel, da må vi bare være uenige, og for meg finnes det heller ingen objektive kriterier for god litteratur, like lite som det finnes objektive kriterier for god film. Og det er min mening. For hvem setter egentlig disse "objektive" kriteriene? Det er litt som man diskuterer hvem som er pene/kjekke og ikke. Mange mener at Brad Pitt er kjekk, selv synes ikke jeg det. Det hjelper da ikke hvor symmetrisk hans ansikt er, for slikt går ikke an å måle objektivt etter min mening. Vi vektlegger også ulike kriterier, ergo blir valgene vi tar vidt forkjellige. Og igjen: hvis man selv synes man ser fantastisk ut så spiller det ingen rolle hva du eller andre mener. I deres øyne kunne de ikke sett flottere ut og da spiller det som sagt ingen rolle om du eller andre mener de kunne sett flottere ut i en annen kjole. Det er jammen meg ikke lett å være brud heller. På én side får man altså beskjed om at man må velge selv hvordan man ønsker å legge opp sitt eget bryllup, men på en annen side skal man aller helst oppfylle alle krav som stilles. Det er virkelig ikke mulig å tilfredstille alle, ergo bør man egentlig bare blåse i hva andre mener. Mvh Yvonne Vil bare si at jeg syns du var kjempenydelig i brudekjolen.
Gjest BettyBoop Skrevet 24. februar 2012 #194 Skrevet 24. februar 2012 Den første der er jo bare helt nydelig og ikke så veldig standard slik jeg ser det. En slik kjole kan jeg tenke å gifte meg i eg og. Elegant og stilig. Den andre derimot... Grøss 1
Mynona Skrevet 24. februar 2012 #195 Skrevet 24. februar 2012 Jeg synes slike brukekjoler er fine og utradisjonelle. Ville nok valgt i disse baner hvis jeg skulle giftet meg nå: Eller.. om de ikke er standard er vel ikke opp til meg å bestemme 1
Gjest BettyBoop Skrevet 24. februar 2012 #196 Skrevet 24. februar 2012 Jeg synes slike brukekjoler er fine og utradisjonelle. Ville nok valgt i disse baner hvis jeg skulle giftet meg nå: Eller.. om de ikke er standard er vel ikke opp til meg å bestemme den nest nederste var gorgeous
sequin Skrevet 24. februar 2012 #197 Skrevet 24. februar 2012 Jeg skjønte det Hehe. Fikk bare sjokk over at slike kjoler fremdeles er i produksjon. Nå som vi ikke er i 1986 lenger, mener jeg... For ikke å snakke om frisyren! 2
~white lady~ Skrevet 24. februar 2012 #198 Skrevet 24. februar 2012 Drømmekjolen Akkurat noe slikt jeg er på jakt etter! Noen som har sett noe lignende i norske butikker?
Gjest BettyBoop Skrevet 24. februar 2012 #199 Skrevet 24. februar 2012 Drømmekjolen Akkurat noe slikt jeg er på jakt etter! Noen som har sett noe lignende i norske butikker? den syntes jeg var stygg jeg men, smaken er som baken
Momseguri Skrevet 24. februar 2012 #200 Skrevet 24. februar 2012 Drømmekjolen Akkurat noe slikt jeg er på jakt etter! Noen som har sett noe lignende i norske butikker? Den syns jeg var fin Hvorfor kan du ikke bare bestille den derfra da? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå