Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en MA når jeg var 8 uker på vei i januar. Har sluttet å blø etter aborten, så venter nå på første mens. Blir fulgt opp på KK pga infertilitet. Har fått pergo og ovitrelle tidl. som da funket. Fikk nå ny resept og legen ga meg beskjed om at det måtte gå minst TO sykluser før jeg kunne prøve da igjen evt på tredje syklusen. Det virker som en liten evighet til. Hun tok UL som viste litt rester som hun trodde ville komme ved neste menstruasjon (men var ikke så store rester som var hormonproduserende, puh!). Men må jeg vente to da? Hun sa også at faren for abort igjen var større hvis jeg ikke ventet!

Hva tror dere? Erfaringer?

Tenkte kanskje å starte opp med hormoner igjen på andre syklus. Har i tillegg uregelmessige sykluser som kan gå opptil 40 dager, så dette er rett og slett pining. Men hvis jeg mister vil jeg kanskje bebreide meg selv for å starte for tidlig også.

Vet dere ikke kan vite nøyaktig hva som er rett for meg. Men vil bare høre erfaringer og om noen har opplevd det samme :)

Takknemlig for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis faren for abort er større om du ikke venter, så ville jeg ventet!

Skrevet

Vet det vil føles som en evighet, men hva om du ikke venter, blir gravid og aborterer... tar du sjangsen?

Skrevet

Er det jeg sliter med. Er vel best å vente tenker jeg.

Men blir så deppa av å tenke på hvor lenge det er til. Men jeg tenkte også istad på hvor lenge jeg da måtte vente hvis jeg mistet igjen, uff det orker jeg nok ikke :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...