AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Stakkars, fine pusen! Hadde tatt henne til meg tvert om jeg hadde muligheten. Håper hun kommer til et godt hjem. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 Jeg bor i fylket ved siden av, og min gamle katt døde etter at vi hadde hatt ham i ca 14 år. Det er over et år siden han døde, og jeg er klar for dyr igjen. Kommer til å ringe og spørre om jeg kan komme og hilse på joella. Jeg kastet nesten opp da jeg leste det om munnen og tennene hennes, grøssningene skar seg nedover ryggen min, herregud. 4
LeaMichele Skrevet 21. februar 2012 #4 Skrevet 21. februar 2012 stakkar lille pusen. hadde jeg ikke vært allergisk mot katter så skulle jeg gitt hu plass under pleddet i sofaen her 1
Eliine Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2012 Jeg bor i fylket ved siden av, og min gamle katt døde etter at vi hadde hatt ham i ca 14 år. Det er over et år siden han døde, og jeg er klar for dyr igjen. Kommer til å ringe og spørre om jeg kan komme og hilse på joella. Jeg kastet nesten opp da jeg leste det om munnen og tennene hennes, grøssningene skar seg nedover ryggen min, herregud. Åh,du høres ut som en sann dyrevenn <3 Håper du velger å ta henne til deg og gi henne et godt hjem...hun fortjener det sånn! Jeg fikk virkelig vondt i hjertet mitt av å lese denne saken.... Det verste jeg vet i hele verden er folk som er slemme mot forsvarsløse skapninger, slik dyr er. De som ikke er snille mot dyr, de har ikke livets rett...selvom det kan høres ekstrem ut, så mener jeg dyreplageri burde hatt dødsstraff. Så sint blir jeg av å lese om det! Håper Joella får et godt og kjærlig hjem, slik hun fortjener. Måtte hun bli overrøst med kjærlighet og vite at hun er unik og verdifull. 2
ninuska_ Skrevet 21. februar 2012 #6 Skrevet 21. februar 2012 Uff, så tungt å lese. Jeg har bestemt meg for å ikke få en ny katt med det samme, men jeg hadde lett tatt hun til meg om hun ikke var på andre siden av landet. Men det gjør hvertfall meg mer sikker på en ting som jeg bestemte meg for en stund siden: det blir ikke kattunge her i gården igjen... selv om han var dyrebeskyttelsen. En fin, flott erfaren pus som kanskje ikke har vært like heldig i livet skal få sitt siste stopp her! 2
Gjest Lille-pus Skrevet 21. februar 2012 #7 Skrevet 21. februar 2012 Når en voksen katt blir glad i deg så gir den hele seg til deg. Den vet hvor den har vært. Den vet hva livet kan være. Uten redsel for deg eller anger over sitt valg av deg som menneske. Så er det opp til deg om du klarer være den tilliten verdig. Å håndtere situasjoner som minner om noe katten har vært igjennom tidligere, å prøve å finne alternative løsninger. Å bli himmelstrålende overrasket. Å bli bunnløst skuffet over at det ikke nyttet denne gangen heller. Men essensen av det hele, kjernen om du vil, er den ubetingede kjærligheten og tilliten en katt kan dele med deg når den har funnet deg. Lille-pus og En svært svaksynt hjertevenn (synsreduksjonen skyldes mennesker). En sort gentleman, hentet fra noe som ikke var et hjem da han var liten, liten gutt. Redd for kulde, redd for vind, redd for regn. En liten kinaputt som går under nick'et "Frøken Fryd". 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå