Gå til innhold

Kan noen være så snille å fortelle denne jenta..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry hvis dette er en feilpost.

Men kom over dette blogginnlegget: http://spritfylla.blogg.no/1329776568_hvor_viktig_er_det_eg.html

Hun kommer med påstanden at man kan ha en BMI på 12 og fortsatt være frisk og sunn. Jeg er ingen kostholds og slankeekspert, men det kan da ikke være riktig? Jeg fikk selvfølgelig lyst til å kommentere, men jeg tror kanskje jeg ble litt for provosert. Også føler jeg at jeg ikke har nok kunnskap til å kunne argumentere for meg. Jeg bare syntes at en BMI på 12 hørtes helt på jordet ut! (Jeg har en venninne som var anorektisk, og på sitt laveste hadde hun vel 14 i BMI, og hun var absolutt ikke sunn og frisk, da vr det nesten så kroppen ikke fungerte lenger. Kroppen hadde da begynt å støte fra seg næring, selv om hun prøvde).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herre, det er bare christina waldorf.. drit i, hun er skrudd i hodet uansett :P

Skrevet

er ikke det en sånn tulleblogg???

Skrevet

Hvem er Cristina Waldorf? Eller, skjønner at det er hun som har bloggen, men har hun hatt blogg før eller noe sånt?

Skrevet

Jupp.. Hun er over kanten glad i å provosere (for å få flere lesere), og gjør alt for å klare å gjøre noen sint :) Nesten så jeg gjetter at første innlegget her er av henne, bare for å få oppmerksomhet;)

Skrevet

Jupp.. Hun er over kanten glad i å provosere (for å få flere lesere), og gjør alt for å klare å gjøre noen sint :) Nesten så jeg gjetter at første innlegget her er av henne, bare for å få oppmerksomhet;)

Nei, nei. Sorry, glømte å skrive TS istad. Var jeg som skreiv førsteinnlegget og som spurte etterpå hvem hun var. Og jeg er absolutt ikke den jenta :fnise: Men når jeg tenker meg om så har jeg vage minner om å ha vært innom en lignende blogg tidligere.

Ja, men takk, da veit jeg ihvertfall at det var like greit å ikke skrive en kommentar. Skal definitivt ikke gi henne mer oppmerksomhet. Vi har nok berømte, dumme rosabloggere fra før av her i landet.

Skrevet

Hahah, beklager!:P Ja, hun har hatt mange blogger før.. Like greit å ikke mate trollet, haha. :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg dumpa fyren jeg holdt på med fordi han er bestevennen hennes, og han var vel faktisk litt forelsket i henne, og dere tro meg. Hun kan være like skrudd i huet in real også, hun er ikke spesielt intelligent eller smart.

Skrevet

Ja, det virker litt som om hun lever i en boble.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...