Gå til innhold

Noen mosjonister her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ordet mosjonist tenker jeg på dere som ikke trener noe annet enn kanskje en gåtur i ny og ne(1-7 ganger pr uke)

Noen mosjonister som kan skryte av stram og fin kropp?

Ergo, mulig å opp¨nå stram kropp KUN ved å gå turer?

Hva spiser dere eventuellt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal vel strengt tatt mere til enn gåturer for å få god kondisjon og strammere kropp.

Selv synes jeg gåturer blir altfor tregt.

Skrevet

Går man fort og flere ganger i uka og samtidig tenker litt på hva man putter i seg så kan man bli i form og bli slankere . Jeg gjorde det en gang jeg og gikk ned 7 kg på en sommer :) All trening hjelper !

Skrevet

Jeg gikk også ned ganske mye i sommer kun ved hjelp av gåturer, ingen trening på siden. Når det er sagt la jeg om kostholdet drastisk, kuttet ut alt godteri og sukker, så det har nok hatt en innvirkning. Men jeg er mye mer glad i gåturer enn jeg er i trening, og siden dette har funket for meg, så hvorfor ikke? :)

Skrevet (endret)

Tja, jeg var alltid slank og fast, på vanlig hverdagsbevegelse og vanlig kosthold.

Begynte til slutt å trene av helt andre grunner enn utseende. Vet jo ikke hvordan jeg ville sett ut nå uten trening, men nå er jeg 39, og det er kanskje ikke du?

Edit: hvis du er yngre er sjansene kanskje bedre, mener jeg?

Endret av Klips
Skrevet

Det spørs vel hva man tenker på når man snakker om "stram kropp".

Det jeg personlig definerer som stram kropp er ikke noe som er oppnåelig ved å kun gå vanlige turer. Stram kropp forutsetter nemlig at det er en god del muskelmasse som skjuler seg under huden, og tilsvarende at det ligger lite nok fett mellom muskler og hud til at det ikke er noe som disser og slenger.

Og da kreves det mer muskelbyggende og helhetlig trening enn bare gåturer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...