håpefullprøver Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 (endret) Nå er det 4 uker siden SA, da var jeg 11 uker på vei. Jeg har hatt to store utstøtninger av slike geleaktige klumper. Den første skjedde dagen etter at jeg oppdaget blod og den siste skjedde litt over en uke etter den første. Siden den gang har jeg bare hatt små blødninger, men det vil ikke gi seg! Det jeg da lurer på er om det er mulig at jeg har fått menstruasjon uten at det har vært stopp i blødningene? Altså om jeg faktisk menstruerer nå, at det er derfor jeg fortsatt blør 4 uker etter SA? Endret 21. februar 2012 av håpefullprøver
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Jeg vil tippe at det er rester av SA'en. Om det ikke gir seg så kontakt lege.
håpefullprøver Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2012 Hodet mitt er ikke helt med og jeg prøver å finne den letteste forklaringen på alt istedet for å innse at det mest sannsynlig er rester ja! Kontakt har jeg hatt med legen nesten hver dag i det siste, men de vil ikke gjøre noe! nå venter jeg på svar på blodprøver, fordi det er det eneste det her forbanna helsevesenet klarer å få til virker det som!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå