Mitzi Skrevet 8. januar 2004 #1 Skrevet 8. januar 2004 Noen her som vet hvor man får kjøpt dusjforheng i klarplast med lommer i?
14062003 Skrevet 8. januar 2004 #2 Skrevet 8. januar 2004 Det må da være vanvittig uhygienisk? Kanskje saape har? Tror de finnes på www.saape.no også.
Mrs. B Skrevet 8. januar 2004 #3 Skrevet 8. januar 2004 Tror jeg har sett det hos Mique i Oslo ihvertfall.
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2004 #5 Skrevet 9. januar 2004 Du får det sikkert på SitIn på Badet i Bygdøy Allé. Hilsen Lille meg
Midnattsol Skrevet 9. januar 2004 #6 Skrevet 9. januar 2004 Har sett det på Bærums Verk, den interiørforretningen.
Thomasine Skrevet 9. januar 2004 #7 Skrevet 9. januar 2004 Jeg kjøpte en slik for flere år siden gjennom postordre:Nytt og nyttig - tror jeg... :D Den er fantastisk dekorativ! Jeg har fyllt lommene med fine postkort, forskjellige typer skjell, små-såper og gamle utgåtte tannbørster fra barna... :D Men, og det er et men her - det er jo SÅÅÅÅ mye støv som finner veien ned i disse lommene... ekkelt... :-? Dessuten skal det ikke mange nysgjerrige barnehender til før en lomme revner - og det er ikke pent med flere ødelagte lommer... :-? Summasumarum: Stilig - men ikke særlig praktisk!!! :D Lykke til, anyway!!
Midnattsol Skrevet 9. januar 2004 #8 Skrevet 9. januar 2004 Postkort? I et dusjforheng? Som blir vått? :klø:
Thomasine Skrevet 9. januar 2004 #9 Skrevet 9. januar 2004 Lommene vender selvfølgelig ut i rommet, da vel... Ellers ville man jo ikke gjort annet enn å tømme lommer etter hver dusj... I mitt forheng er det 80 lommer!!! :o
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2004 #11 Skrevet 9. januar 2004 Verste rommet hos oss er badet. Lurer på hvor støvet kommer fra. nei,ikke med lommer takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå