Mitzi Skrevet 8. januar 2004 #1 Del Skrevet 8. januar 2004 Noen her som vet hvor man får kjøpt dusjforheng i klarplast med lommer i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 8. januar 2004 #2 Del Skrevet 8. januar 2004 Det må da være vanvittig uhygienisk? Kanskje saape har? Tror de finnes på www.saape.no også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 8. januar 2004 #3 Del Skrevet 8. januar 2004 Tror jeg har sett det hos Mique i Oslo ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 8. januar 2004 #4 Del Skrevet 8. januar 2004 Maxbo også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2004 #5 Del Skrevet 9. januar 2004 Du får det sikkert på SitIn på Badet i Bygdøy Allé. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. januar 2004 #6 Del Skrevet 9. januar 2004 Har sett det på Bærums Verk, den interiørforretningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 9. januar 2004 #7 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg kjøpte en slik for flere år siden gjennom postordre:Nytt og nyttig - tror jeg... :D Den er fantastisk dekorativ! Jeg har fyllt lommene med fine postkort, forskjellige typer skjell, små-såper og gamle utgåtte tannbørster fra barna... :D Men, og det er et men her - det er jo SÅÅÅÅ mye støv som finner veien ned i disse lommene... ekkelt... :-? Dessuten skal det ikke mange nysgjerrige barnehender til før en lomme revner - og det er ikke pent med flere ødelagte lommer... :-? Summasumarum: Stilig - men ikke særlig praktisk!!! :D Lykke til, anyway!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. januar 2004 #8 Del Skrevet 9. januar 2004 Postkort? I et dusjforheng? Som blir vått? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 9. januar 2004 #9 Del Skrevet 9. januar 2004 Lommene vender selvfølgelig ut i rommet, da vel... Ellers ville man jo ikke gjort annet enn å tømme lommer etter hver dusj... I mitt forheng er det 80 lommer!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 9. januar 2004 #10 Del Skrevet 9. januar 2004 Kanskje Kremmerhuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2004 #11 Del Skrevet 9. januar 2004 Verste rommet hos oss er badet. Lurer på hvor støvet kommer fra. nei,ikke med lommer takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå