AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Er det noen som vet hvor mye en Tom & Jerry kjeks veier? Evt kaloriinnholdet per kjeks? Vet at det er 450 kcal per 100 gram, men har ingen kjøkkenvekt :/ Noen snille sjeler som vil hjelpe?
Smores Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Uten at jeg har peiling, vil jeg tippe et par gram, 5 kanskje? Vet du hvor mye gram en hel kjekspakke veier?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #5 Skrevet 21. februar 2012 Her er det ikke kaloriene du bør tenke på, for det er skikkelig tomme kalorier. Å få i seg nesten 500kalorier på 175gram tom og jerry kjeks er ikke det samme som feks en 500kaloriers middag, som metter og fyller kroppen din med det du trenger. Tom og jerry kjeks er fullt i crap
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #6 Skrevet 21. februar 2012 Takk for informasjonen, det er jeg smertelig klart over, og det var ikke det jeg lurte på heller!
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #7 Skrevet 21. februar 2012 I tilfelle rottefelle, om du ikke visste, eller noe.. Men altså, en kjeks, tipper jeg at veier rundt en... 4-7 gram. TROR je da.. de er ikke så tunge. Men hvis de er helt like, kanskje du kan telle dem og fordele på 175gram, ca?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #8 Skrevet 21. februar 2012 Ok, da går jeg utifra at de veier 7gram, så får jeg heller overberegne litt..Bedre det enn omvent:) Takktakk! Ja skal telle neste gang, må bare skaffe en full pakke først
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #9 Skrevet 21. februar 2012 Men ja, det er skikkelig lurt å skaffe en kjøkkenvekt, både i baking, og matlaging generellt står det jo "så og så mange gram ditt og datt" og hva vet jeg hvor mye det er, hiver bare oppi sånn ca tror jeg må skaffe en vekt i allefall, men kommer jo aldri så langt. Kos deg med kjeksene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå