Gå til innhold

Hvilke fritidsinteresser har dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på dere jenter gjør på fritiden?

Jeg er selv jente, og har egentlig ingen interesser :klo: Jeg studerer, og på fritiden er jeg mye alene (ser film, er på nettet, shopper, strikker), eller henger med venner (ser film, lager middag, går turer). Jeg vil så gjerne ha noe mer å gjøre, for jeg kjeder meg mye :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaffeavtaler eller lunsj/middag/kvelds med venninne.

Film.

Nettsurfing.

Trening.

Lese bok.

Dyrke emosjonelt klokskap.

Ut på byen.

Reise.

Tegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg løper og prøver å lære meg å fotografere :)

men jeg har ingen typiske hobbyer, som å samle på frimerker eller tiøringer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke altfor mye fritid å skryte av for tiden. Men prøver å snike inn litt tid til hobbyer ... trening (treningssenter, litt ute på sommeren - sykling/jogging), ski, sosiale ting (litt festing/kafegåing etc), familie, håndarbeid (strikke/hekle), male, tegne, fotografere, photoshop, TV-serier og litt KG/surfing på nett innimellom. Har ikke problemer med å få tiden til å gå, heller tvert i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Filmer/Serier kan jeg vel nesten kalle en hovedinteresse

- PC og elektronikk, er litt teknofriik

- Reise

- Trening (knapt en interesse, men noe som bare er nødvendig ;p )

Vel, dersom det er snakk om tennis, fotball eller innebandy er det jo moro da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste organiserte fritidsinteressen jeg har er at jeg spiller i et orkester. Ellers gjør jeg som de andre her; leser, går tur, bruker tre timer på en fancy middag, planlegger neste middag, ser tv, broderer, pusser opp, leser blogger. Alltid noe å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på dere jenter gjør på fritiden?

Jeg er selv jente, og har egentlig ingen interesser :klo: Jeg studerer, og på fritiden er jeg mye alene (ser film, er på nettet, shopper, strikker), eller henger med venner (ser film, lager middag, går turer). Jeg vil så gjerne ha noe mer å gjøre, for jeg kjeder meg mye :sukk:

Du har jo fine hobbier nå også, men hva med å lære å male eller å spille et instrument? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør jeg med all fritiden min?

Film, nettsurfing, musikk, tennis, golf, shopping, lunsjer og lesing. Sånn stort sett er det slik det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja,utanom studiane som tek mykje tid,så rir eg,leser,ser på film,går turar og musikk. Skulle gjerne vore med på innebandy-lag,men her er ikkje nokon i nærleiken :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Slektsforskning

-Trening

-Følger med på serier som House, HIMYM, Dexter og Breaking Bad (Sistnevnte er skikkelig spennende)

-Være sosial med venner

-Bingo (på Blå i Oslo)

-Reising

-Skulle ønske jeg kom meg mer på tur i skogen, veldig koselig å gå på tur med venner.

-Skulle ønske jeg hadde mer tid til maling.

-Skulle ønske jeg hadde mer penger til shopping.

-Skulle ønske jeg kunne spille fiolin.

For tiden tar skolen opp alt av fritid, så har vel egentlig ingen fritid for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...