AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Har en del skriveoppdrag for tiden som jeg av én eller annen grunn utfører best om jeg sitter på en café, heller enn hjemme eller på kontoret. Men det er jo svinedyrt å parkere, tror jeg i forrige uke brukte noe sånt som 350 kroner i parkering for å jobbe med disse sakene. Jeg kan selvfølgelig velge å jobbe hjemmefra (betaler også for å parkere ved kontoret). Men - er det noen som har tips om en ok café i Trondheim hvor det er mulig å parkere gratis? Tenkte at et kjøpesenter litt utenfor byen kan være et alternativ, men kjøpesenterkafeer er ofte litt kjipe. Eller kanskje noen vet om en som er ok? Finnes det noen på City Syd, f.eks? Finnes det en ok café på eller nær OBS Lade? Eller - hvor nærme sentrum er det mulig å parkere gratis, noen som vet? Av ulike grunner er buss upraktisk for meg.
¤flicka¤ Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Det er ikke så verst på jordbærpikene på City Syd synes jeg, der kommer man litt unna det verste ståket
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 Det er ikke så verst på jordbærpikene på City Syd synes jeg, der kommer man litt unna det verste ståket Takk for tips, skal testes!
hilli Skrevet 21. februar 2012 #4 Skrevet 21. februar 2012 Cafeen på Lade Arena er ikke så aller verst. Dessuten er det mindre stress på Lade enn på Tiller syns jeg, har ikke vært på City Syd på årevis fordi der er så tungvint.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #5 Skrevet 21. februar 2012 Cafeen på Lade Arena er ikke så aller verst. Dessuten er det mindre stress på Lade enn på Tiller syns jeg, har ikke vært på City Syd på årevis fordi der er så tungvint. Ja, stemmer også på denne. Veldig koselig og fin kafè, selv om selve området rundt ikke akkurat skulle tilsi det. Veldig rolig der de gangene jeg har vært der iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå