Gjest Donna Skrevet 8. januar 2004 #1 Skrevet 8. januar 2004 Nå har jeg sittet her i en halvtime og lett etter EN bestemt sang som jeg skal brenne - for å få samlet alle jeg har av Robbie Williams. Men jeg måtte bare gi opp! For på kazaa lite listen min så ligger de ryddig og greit og er enkle å finne. MEN - når jeg prøver å finne sangene på mine dokumenter og My Sherd forlder- så er det håpløst !!! For der er noen stillt opp med tall foran f. eks 03 (tittel eller noe annet) 03 sfdsdfsfd' 03 fdfsgd 05 fsdgfsgf 07gsdfg Og noen er stillt opp med artisten og så kommer tittelen bak. Og atter andre er stillt opp med sangtitelen først. Så når jeg går der hvor Robbie Williams liksom er samlet - så er det mange sanger som ikke er der fordi de er plassert andre steder ! Og det gjør meg så irritert og sinna- for det hjelper jo ikke om jeg vet utenatt hvor på kazaa de ligger - når det er et helt annet usystem på mine dokumenter. Denne ene sangen fant jeg ikke. Det var Mr Bojangles. Den stod ikke på M, ikke på R for Robbie og ikke på W for williams. Og når det er flere hundre sanger som står der så er det ikke lett å finne en inni mellom alle de andre. Huff. jeg blir så oppgitt. Det er jo ikke kjekt når jeg risikerer å brenne en plate som jeg har brukt mye tid på - og så viser det seg at halvparten av artistens sanger ikke kommer med for de ligger andre steder.Jeg satt i halvannen time her og hadde funnet frem sanger - og så ble jeg så lei at jeg slettet alt - fordi jeg aldri greide å finne den dumme sangen :x Sukk - skal det være sånn?? Jeg prøvde å dra de direkte over fra Kazaa lite programmet men det gikk ikke. Jeg som var så glad jeg endelig fikk brenner og Nero til å virke - og så skal sånne filleting ødelegge for at jeg får brent ryddige cd'er ..... Sliter dere andre også slik for å få brent ??
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2004 #2 Skrevet 8. januar 2004 Drar bare over fra winamp og over til Nero, jeg ...
Gjest Donna Skrevet 8. januar 2004 #3 Skrevet 8. januar 2004 Jeg får iallefall ikke til å dra fra kazaa lite og over til Nero. Jeg må gå på mine dokumenter og finne filen sangene er lagret hulter til bulter i, eller jeg må gå på add inne på selve Neroen og da får jeg opp en ennå mer håpløs liste over sanger. Sukk- ting skal ikke være lett her i Virgo huset ....
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2004 #4 Skrevet 8. januar 2004 Derfor er det så veldig lett med Winamp.
Gjest Starya Skrevet 8. januar 2004 #5 Skrevet 8. januar 2004 Hvis du finner sangen i kazaa, kan du prøve å endre navnet til den der. Høyreklikk, velg "forandre detaljer", så kan du endre tittel. Hvis du gir den et navn som begynner på z, så kan du etterpå sortere sanglista alfabetisk i den oversikten du får opp på Nero. (høyreklikk i sangoversikten, velg "arrange icons", velg så alfabetisk) Da skulle den være lett å finne nederst på lista. -- Etter å ha gjort et forsøk ser jeg at det ikke funket helt...
Arwen Skrevet 8. januar 2004 #6 Skrevet 8. januar 2004 Sangene får ofte en litt annen tittel i my shared folder en det den het når du laster den ned. Jeg rydder med jevne mellomrom opp, lager nye navn på de med rare navn. Har ingen problemer med å dra sanger fra my shared folder rett inn på nero så skjønner ikke hvorfor du har problemer med det.
Gjest Donna Skrevet 8. januar 2004 #7 Skrevet 8. januar 2004 Jeg greier å dra fra My Shared forlder jeg også - men der står de altså ikke like ryddig som under Folders, Media, My audio inne på selve Kazaa programmet. Det er derfra jeg spille av sangene. Når jeg går på My sheard forlder hvor de er lagret på maskinen - så finner jeg ikke alle sangene for de får så teite navn der. Ikke så lett å forklare- men håper det ble klarere? :oops:
Arwen Skrevet 9. januar 2004 #8 Skrevet 9. januar 2004 Men hvorfor endrer du ikke bare navnene i my shared folder etter at sangene er lastet ned? Det er jo bare å høre på sangene i f.eks winamp så finner du jo ut hvem de er. :D Vanskelig å forklare hva man mener ja
Gjest Donna Skrevet 9. januar 2004 #9 Skrevet 9. januar 2004 Hehe :oops: Hvordan endrer jeg navnene på de da?
Crazee Skrevet 9. januar 2004 #10 Skrevet 9. januar 2004 Klikk på filnamnet for å markere det, klikk ein gong til, så kan du endre namn. (Ikkje dobbeltklikk - ha litt lengre pause mellom klikka.) Alternativt høgreklikk på filnamnet og velg Rename/Gi nytt navn i popup-menyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå