Gå til innhold

Redd for vind

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er en 16 år gammel jente som blir skikkelig redd for vind når det blåser mye . Er det veldig rart å ha det sånn ?

Nå blåser det mye der jeg bor og jeg er kjempe redd selvom jeg vet at vinden ikke kan gjøre meg noe

Og moren min tror ikke på meg. Og tror at det bare er tull , men for meg er det ikke det :(

Seter stor pris på svar

Gjest Applecore
Skrevet

Det er ikke uvanlig å bli engstelig av naturkreftene, nei; jeg kan også synes det er ganske guffent med lyden av sterk vind om natten.

Den første høsten jeg bodde alene var det uværsreksord, og i mange uker i strekk hylte og knirket det rundt hushjørnene; var ikke mye høy i hatten da nei... :ninja:

Du får prøve å gjøre det litt hyggelig rundt deg og distrahere deg selv med f.eks musikk eller en bok eller noe, eller ringe en venn, og trøste deg med at det går over igjen :hug:

Skrevet

Det er ikke uvanlig å bli engstelig av naturkreftene, nei; jeg kan også synes det er ganske guffent med lyden av sterk vind om natten.

Den første høsten jeg bodde alene var det uværsreksord, og i mange uker i strekk hylte og knirket det rundt hushjørnene; var ikke mye høy i hatten da nei... :ninja:

Du får prøve å gjøre det litt hyggelig rundt deg og distrahere deg selv med f.eks musikk eller en bok eller noe, eller ringe en venn, og trøste deg med at det går over igjen :hug:

Tusen takk for svar :)

Det eneste som irriterer meg er det at min

Mor uke tror på meg og sier det bare er tull og det sårer meg egentlig veldig

Skrevet

Jeg er redd for å gå ute når det blåsr sterk vind fordi jeg blir "kvalt" av vinden om den er sterk og kommer rett mit meg. Dette medfører ofte mild panikk...

Skjønner at det er vanskeli :/ Er ikke så mye å gjøre med det annet enn å snakke med henne. Vis henne hva ut har skrevet her og vi har svart :)

Skrevet

Hei jeg er en 16 år gammel jente som blir skikkelig redd for vind når det blåser mye . Er det veldig rart å ha det sånn ?

Nå blåser det mye der jeg bor og jeg er kjempe redd selvom jeg vet at vinden ikke kan gjøre meg noe

Og moren min tror ikke på meg. Og tror at det bare er tull , men for meg er det ikke det :(

Seter stor pris på svar

Jeg var redd for vind som barn. Veldig redd .. Jeg ville ikke ut om det blåste bittelitt engang, og jeg gikk aldri uten hatt eller lue. Jeg vet ikke hvorfor akkurat jeg var redd for vind. Har kronisk mellomørebetennelse .. Sliti med det hele livet. Kanskje det var noe av greia mi? Fordi det gjorde vondt i ørene? .. ikke vet jeg .. Er kanskje litt rart at en jente på 16 år skal være redd for litt luft, men for all del! Jeg rakker ikke ned på deg. Man kan være redd for mange ting. Det er alltid trist når foreldre ikke tror på deg. Spesielt hvis det handler om frykt! Prøv å snakk med moren din :)

Lykke til :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...