Gå til innhold

Til dere som er skorpioner


mari4ever

Anbefalte innlegg

åååh holder på å bli gal. liker veeeeldig godt en skorpion gutt. hver gang jeg har sagt jeg liker han så kysser han meg eller når jeg gir han ett komplimang så sier han du er så herlig eller noe annet fint.

MEN har aldri fått ett komplimang av han før. jeg har sagt til han ett par ganger hva jeg liker med han godt osv, men han kysser meg bare da. jeg vet selv jeg gjorde dette selv før, men det var fordi jeg ikke turde å si hva jeg følte. men hvordan skal jeg kunne vite hva han liker med meg? han sier hver gang at det er utrolig kjekt å være sammen med meg og han er veldig kosete når vi ser film osv. føler meg på en måte dum... for ellers er han veldig bra og vi ler og har det utrolig kjekt sammen. han sender mye meldinger og tar kontakt. når vi er sammen kysser vi og han holder hånda mi hele tida. jeg er altfor betatt... har skjedd veldig fort på kun noen uker. Ps. gir han ikke komplimanger hele tida.

håper på svar fra skorpion folk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om han er skorpion så kan det hende han har ascendant i et annet tegn. Så ikke heng deg opp i stjernetegnet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være, men jeg vet at han er veldig skorpion. ingen som er typisk skorpion her?

jeg er vannmann, men er mer lik fiskene på enkelte ting og typisk vannmann på enkelte ting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Ble litt forvirret;Du er mann og liker en Skorpiongutt. Homoseksuell?

Nok om det.

Må jo blande meg bort i når det blir snakk om astrologi i fare for å avsløre meg selv for eventuelt bekjente som er innom KG.

Vet at Skorpioner er temmelige redde for å bli avvist.

Så det har vel sine ringvirkninger.

Men så har jeg også hørt at om en Skorpionmann vil ha deg - så får han også deg.

Om han virkelig er interessert så er han vel ikke i beit om å ta opp jakten på deg.

Min oppskrift på å få en Skorpionmann på kroken er vel myntet på kvinner, men allikevel;

"Lat som du ikke er interessert og han kommer stormende".

Skorpionen vil heller være jeger enn bytte!!!!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble litt forvirret;Du er mann og liker en Skorpiongutt. Homoseksuell?

Kjønnet plager ikke meg noe særlig, det er arten som plager meg.

Kan aldri tenke meg at det er særlig behagelig å ha en slik en i sengen.

Og det som plager meg MEST AV ALT er tanken på at TS tror at kvinneguiden er full av skorpioner......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...