Gå til innhold

Elixia


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Wolfmoon

Jeg føler det avhenger veldig av instruktøren hvilke timer jeg liker. Blant annet en del av yoga og pilatestimene er veldig forskjellig avhengig av instruktøren!

Mitt beste råd er å prøve de forskjellige timene, for å finne de du liker med instruktører du liker. Da blir alt mye mer motiverende.

Ellers liker jeg stort sett power-timene. Styrketrening i sal med vekter er gøy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går for det meste på spinning og Power-timene. Step er også gøy. Men som nevnt over, det spørs veldig på instruktørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best cardio step intervall, cardio combat, 500 kcal og power. Men det kommer jo an på hva slags trening du liker. De fleste Elixia-sentrene har flusst av både yoga/pilates, spinningtimer og zumba, pluss en del av de timene jeg nevner (og noen til). Selv liker jeg overhode ikke spinning og danse-aktige timer, men timene kan jo være bra allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Wolfmoon i at du bare må bare prøve alt for å finne ut hva du liker. Svarer mange nok her, så er vel alle timer anbefalt til slutt...

Jeg liker veldig godt de typiske danse-timene, zumba, afro, reggaton osv. Jeg synes gjevnt over at instruktørene er gode til å danse (på mitt tidligere treningssenter var zumba'en mye mer aerobic-aktig). For meg som er glad i å danse er dette kjempegøy. Men det er jo relativt lav intensitet, så jeg ville ikke anbefalt det som eneste trening.

I motsetning til nesten alle som har svart før meg idenne tråden, så kan ikke jeg fordra styrketrening i sal (power, 500 kCal, core o.s.v). Jeg mener at man får mye mer igjen for å trene styrketrening på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...