Skusla Skrevet 10. januar 2004 #21 Del Skrevet 10. januar 2004 Definitivt en bader.. Kan bade dagen lang... Men dusjer etterpå da selvfølgelig. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 10. januar 2004 #22 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg dusjer hver morgen, men når jeg skal kose meg blir det et langt, varmt bad i badekaret. Hvis jeg måtte velge, ville jeg valgt badekar, for man kan dusje i badekaret, men ikke bade i dusjen! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 10. januar 2004 #23 Del Skrevet 10. januar 2004 Badekar, uten tvil. Det er helt uproblematisk å dusje i badekaret, ikke vann på gulvet (man må jo ha dusjforheng da, og ha det oppi badekaret...). Bader kanskje i snitt en gang i uka, men mye mer om vinteren enn sommeren. Bader når jeg er stressa, kald, har menssmerter osv (funket også bra da jeg hadde influensa og alle ledd verket). Broren min som har barn sier at det er et MUST å ha badekar. Så for meg er det uaktuelt å ikke ha badekar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 10. januar 2004 #24 Del Skrevet 10. januar 2004 Foretrekker å dusje. Jeg føler det som om jeg bader i min egen møkk (ikke det at jeg er så møkkete, altså...) når jeg bader. Når jeg en sjelden gang gjør det, dusjer jeg og vasker meg før og etter badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 10. januar 2004 #25 Del Skrevet 10. januar 2004 Er en bader uten badekar. Men vil helst ha begge deler. Man må jo skylle kroppen etter ett bad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 10. januar 2004 #26 Del Skrevet 10. januar 2004 Vi har bare badekar, men bruker det stort sett til å dusje i. Funker utmerket det, så lenge man har dusjforheng som gjør jobben sin. Bader kanskje én gang i uka. For det er deilig å bare senke en sliten kropp ned i et godt varmt bad innimellom. Men som de fleste andre, jeg dusjer meg etter badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2004 #27 Del Skrevet 10. januar 2004 Holder på å planlegger nytt hus/leilighet nå og boblebadekar har kjempehøy prioritet. Hadde badekar som barn og har savnet det i alle år etterpå. Kommer jeg på besøk til noen med badekar og skal overnatte så spør jeg gjerne om et bad.(hos gode venner) Bor jeg på hotell er det også noe jeg ønsker meg. Til daglig blir det dusj så kabinett eller noe må jeg ha i tilegg. Gleder meg til bading med vin, stearinlys, musikk og en god bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Artemis* Skrevet 10. januar 2004 #28 Del Skrevet 10. januar 2004 Har bare dusj jeg Men når jeg er hjemme hos foreldrene mine tar jeg meg gjerne et bad...masse skum, ei bok eller et nytt blad og musikk. Deilig!! :D Har langt hår så vasker ikke håret i badekaret, men tar en rask dusj etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 10. januar 2004 #29 Del Skrevet 10. januar 2004 Det er nok det forhenget jeg savner for å kunne vaske håret på tilfredsstillende vis i det badekaret ja... Joda, vi får nok et badekar vi også etterhvert, med forheng, men jeg vil gjerne vaske håret i dusjen... Men, jeg har enda ikke fått til dette med å lese i badekaret. Det blir VÅTT! Badebøker for voksne, ja det var en god ide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 10. januar 2004 #30 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg har badekar, men dusjer mest i det og det går helt fint. Ikke noe som helst søl på gulvet. Jeg har bodd her et halvt år nå, og badet to ganger. Jeg har ikke tålmodighet til å sitte mer en noen minutter uansett. Men deilig er det av og til når man fryser og sånt. Når jeg en vakker dag får råd til å pusse opp badet, så velger jeg antakelig dusjkabinett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. januar 2004 #31 Del Skrevet 12. januar 2004 Til daglig er jeg en dusjer, men liker å ta et bad med jevne mellomrom. Samboeren min derimot tar et bad hver eneste morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. januar 2004 #32 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg er en dusjer. I den forrige leiligheten vi bodde i hadde vi badekar, jeg badet ikke en eneste gang de fire årene vi bodde der. ....men jeg dusjet altså Ja, er du sikker på det??? :granske-smiley: Jeg er definitivt et dusjemenneske, men av og til må jeg innrømme at jeg savner et laaangt varmt bad..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå