Gjest agurk Skrevet 8. januar 2004 #1 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg har lyst på digitalkamera, men jeg har ikke peiling på hvilket.. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 8. januar 2004 #2 Del Skrevet 8. januar 2004 DET er ikke lett å foreslå for andre. Jeg har Minolta Dimage X, veldig fornøyd med det, lite og lett å ta med. Sjekk reklamen over her, der har de siste modellen til 3-4.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 8. januar 2004 #3 Del Skrevet 8. januar 2004 Er ikke så smart at jeg kjønner halvparten av det som står i sånne produktbeskrivelser jeg.. :oops: Så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. januar 2004 #4 Del Skrevet 8. januar 2004 Hva slags kamera er du vant til fra før da? Med eller uten zoom? Vanlig kompaktamera? Speilrefleks? Engangskamera??? Limer du bildene i album? Lager du ofte forstørrelser? Hvor mye penger tenker du at du vil bruke på kameraet? Hvor mye kan du maks bruke??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. januar 2004 #5 Del Skrevet 8. januar 2004 hvor mye vil du bruke da? Ta en titt på www.akamera.no Der finner du priser, guider og tips + at folk kan skrive erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå