Gjest agurk Skrevet 8. januar 2004 #1 Skrevet 8. januar 2004 Jeg har lyst på digitalkamera, men jeg har ikke peiling på hvilket.. Noen tips?
Gjest Brunhilde Skrevet 8. januar 2004 #2 Skrevet 8. januar 2004 DET er ikke lett å foreslå for andre. Jeg har Minolta Dimage X, veldig fornøyd med det, lite og lett å ta med. Sjekk reklamen over her, der har de siste modellen til 3-4.000,-
Gjest agurk Skrevet 8. januar 2004 #3 Skrevet 8. januar 2004 Er ikke så smart at jeg kjønner halvparten av det som står i sånne produktbeskrivelser jeg.. :oops: Så..
Grooo Skrevet 8. januar 2004 #4 Skrevet 8. januar 2004 Hva slags kamera er du vant til fra før da? Med eller uten zoom? Vanlig kompaktamera? Speilrefleks? Engangskamera??? Limer du bildene i album? Lager du ofte forstørrelser? Hvor mye penger tenker du at du vil bruke på kameraet? Hvor mye kan du maks bruke???
liv Skrevet 8. januar 2004 #5 Skrevet 8. januar 2004 hvor mye vil du bruke da? Ta en titt på www.akamera.no Der finner du priser, guider og tips + at folk kan skrive erfaringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå