Gå til innhold

Når vasker dere apparatene etter dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når vasker dere apparater på treningsstudio etter å ha brukt dem? Hvis man har lagt på en treningsbenk i 30 min og svettet som bare det er det jo ganske naturlig, men hva om man f.eks. har vært på tredemøllen, ellipsemaskin, o.l.? Hvis man "griser" er det jo såklart en selvfølge, men om man har hatt en lett økt og bare f.eks. trykket på knappene, vasker dere etter dere? Eller hatt noen få reps på et styrkeapparat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vasker ALLTID det jeg er borti. Når jeg trener så blir jeg svett, klam i hendene, og alt mulig. Det jeg er borti, det vasker jeg av. Håper andre gjør det og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Har med håndkle jeg har på benker og på matter. Men håndtak vasker jeg ikke. Jeg er bare veldig nøye på å vaske mine egne hender etterpå og ta håndsprit på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg vært på f. eks en tredemølle eller sykkel og blitt svett, men det har ikke sprutet eller falt ned noe sted, så vasker jeg ikke etter meg.

Romaskin hvor jeg blir svett i rumpa :sjenert: så tørker jeg over setet hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelige svettemerker og håndtak jeg har holdt hardt i vasker jeg av med papir + antibak., ellers sveiper jeg bare over med håndkle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...