Gå til innhold

Hva er mine oppgaver som forlover??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal være forlover for min venninne når hun gifter seg. Det skal være et litt "uformelt" bryllup (les: ikke i kirke) Og jeg vet ikke hva som venter meg som forlover :oops:

Noen som kan hjelpe en stakkar med noen tips om hva som forventes av meg, evt noen tips om utdrikkingslag, taler.... ALT mottas med stor stor takknemmelighet!!

tjohei! :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet
Jeg skal være forlover for min venninne når hun gifter seg. Det skal være et litt "uformelt" bryllup (les: ikke i kirke) Og jeg vet ikke hva som venter meg som forlover :oops:

Noen som kan hjelpe en stakkar med noen tips om hva som forventes av meg, evt noen tips om utdrikkingslag, taler.... ALT mottas med stor stor takknemmelighet!!

tjohei! :D

Tja, det kommer jo litt ann på henne.

Vil tro følgende:

-se på kjoler

-snakke litt bryllup, spørre hvordan det går

-Tale

-Skrive under på papirene

-holde bukett osv når det er nødvendig, eks under fotografering

-utdrikningslag.

Skrevet

... og passe på veske med sminke og parfyme på den store dagen

Skrevet

Være deg selv - hennes gode venninne...

Være der når hun trenger deg, akkurat som du bruker være til vanlig!

Kanskje hjelpe til med ting som innbydelser og annen planlegging, spørr henne hva hun vil!

Skrevet

Er nok smart å spørre henne!

Tidligere diskusjoner om dette temaet har vist at vordende bruder har ganske forskjellig oppfatning av hvor engasjert forloveren skal/bør være.

Du kan f.eks. si noe slikt som at du ser på det som en stor ære å få være forloveren hennes, og hva konkret hun ønsker at du skal gjøre/hjelpe til med, både under planleggingen og på selve dagen.

Ting som er vanlig at forlover gjør:

-arrangerer utdrikningslag

-skriver under på forlovererklæring

-holde bukett/rette på kjole, slep og slør i kirken og ved fotografering o.l.

-bli med til frisør på Dagen

Skrevet

Enig med pusekatt her...

Snakk med henne og spør hva hun vil at du skal hjelpe til med...

Det varierer nok veldig hva de forskjellige brudene mener om det...

Skrevet

I alle tilfeller er det veldig hyggelig med en forlover som spør åssen det går med planleggingen og om det er noe bruden vil ha hjelp til :blunke:

Skrevet

Det er utallige tråder her om skuffelser hva gjelder forlovere - bruden antar en ting og forloveren noe anet. Lurt av deg å spørre, men du skal ikke spørre her. Du skal spørre bruden.

Jeg hadde en forlover som stilte opp og gjorde andre ting enn mange her inne har forloverne sine til (valg av utrasisjonell forlover) - men likevel - jeg kunne ikke vært mer fornøyd.

Så snakk med henne - og kos dere i planlegging av det dere måtte planlegge sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...