Gå til innhold

Den laaaange dørstokkmila

Mynona

Anbefalte innlegg

Nå har jeg akkurat tatt 45 min med styrke. :) Hadde tenkt å dra ut på sykkeltur i dag og, men hadde en eller annen "bra" unnskyldning.

Men jeg har gått eller syklet til og fra jobb hver dag siden siste post (untatt da det regnet).

På torsdag måtte jeg sykle tur/retur jobb en ekstra gang også. Så gang nr 2 syklet jeg så fort jeg kunne tur/retur. + jogget den siste biten fra sykkelstativet.

GPSen på RunKeeper sier at det er 1,7km mellom hjemme og jobb, så det blir jo nesten 3,5 km hver dag da. Det er jo bedre enn ingenting. Den dagen jeg brukte RunKeepern gikk jeg med en snitthastighet på 6,71 og forbrant visst 133 kcl. Det er sånn ca den farten jeg holder hver dag når jeg går.

Nå blir det to dager uten noe trening siden jeg skal hjem til mor&far for 17.mai. Men det blir jo en del trasking på 17.mai da. Selv om det blir tusling.

Også har jeg godterifri. Men må innrømme at jeg jukser litt :skratte: Men poenget for meg er ikke egentlig å ha helt godterifri, men å sette fokus på det - så jeg reduserer, og heller spiser bær f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...