Gjest Alfred Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Her om dagen kom jeg i tale med ei dame. Vi pratet en stund om løst og fast. Før jeg måtte gå, så ga jeg henne nummeret mitt, og sa at hun kunne ringe meg om hun ville. Jaja kvinner, ikke spar på kruttet når dere roser meg for hvilket råskinn av en mann jeg er. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #4 Skrevet 20. februar 2012 Nice, tipper det blir pulings på'ræ! 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 (endret) Aaaw... Fikk du ikke nok oppmerksomhet i den andre tråden, så du måtte lage din egen du da? Endret 20. februar 2012 av Maria_Marihøne 5
Gjest Alfred Skrevet 20. februar 2012 #7 Skrevet 20. februar 2012 Å så tøft gjort av deg Nice, tipper det blir pulings på'ræ! What a stud :gjeiper: Takk! Kribler i magen nå, når jeg venter på at hun skal ringe.
Gjest Alfred Skrevet 20. februar 2012 #9 Skrevet 20. februar 2012 Off, hva gjør du hvis hun er gift? Dette ville vært trist. Det ville også vært trist om det viser seg at hun er douchebag, drittsekk, psykopat, seriemorder eller homo. Men den som intet våger intet vinner! 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #11 Skrevet 21. februar 2012 Typisk menn å gå etter gifte kvinner. De trenger spenningen og ydmykelsen en opptatt kvinne kan gi dem. Ditt sadomachosistiske, lille svin... 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #12 Skrevet 21. februar 2012 Bare jeg som synes dette begynner å grense til mobbing? 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2012 #13 Skrevet 21. februar 2012 Her om dagen kom jeg i tale med ei dame. Vi pratet en stund om løst og fast. Før jeg måtte gå, så ga jeg henne nummeret mitt, og sa at hun kunne ringe meg om hun ville. Jaja kvinner, ikke spar på kruttet når dere roser meg for hvilket råskinn av en mann jeg er. Hadde du skrevet dette på en oppriktig måte, hvor av det kom frem at du ikke gjør dette for å mobbe den andre brukeren i den opprinnelige tråden hadde jeg gitt deg støtte og oppmuntring. Nå synes jeg du bare er teit. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå