Gå til innhold

Jeg fatter ikke at jeg turde å gjøre det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen kom jeg i tale med ei dame. Vi pratet en stund om løst og fast. Før jeg måtte gå, så ga jeg henne nummeret mitt, og sa at hun kunne ringe meg om hun ville.

Jaja kvinner, ikke spar på kruttet når dere roser meg for hvilket råskinn av en mann jeg er.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor høy IQ hadde hun? ;)

Skrevet

Å så tøft gjort av deg :rodmer:

• Liker 3
Skrevet

Nice, tipper det blir pulings på'ræ!

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet (endret)

Aaaw... Fikk du ikke nok oppmerksomhet i den andre tråden, så du måtte lage din egen du da? :klemmer:

Endret av Maria_Marihøne
  • Liker 5
Skrevet

Å så tøft gjort av deg :rodmer:

Nice, tipper det blir pulings på'ræ!

What a stud :gjeiper:

Takk!

Kribler i magen nå, når jeg venter på at hun skal ringe.

Skrevet

Off, hva gjør du hvis hun er gift?

Skrevet

Off, hva gjør du hvis hun er gift?

Dette ville vært trist. Det ville også vært trist om det viser seg at hun er douchebag, drittsekk, psykopat, seriemorder eller homo.

Men den som intet våger intet vinner!

• Liker 1
Skrevet

You go boy! :duskedame:

Skrevet

Typisk menn å gå etter gifte kvinner. De trenger spenningen og ydmykelsen en opptatt kvinne kan gi dem. Ditt sadomachosistiske, lille svin...

• Liker 1
Skrevet

Bare jeg som synes dette begynner å grense til mobbing?

• Liker 2
Skrevet

Her om dagen kom jeg i tale med ei dame. Vi pratet en stund om løst og fast. Før jeg måtte gå, så ga jeg henne nummeret mitt, og sa at hun kunne ringe meg om hun ville.

Jaja kvinner, ikke spar på kruttet når dere roser meg for hvilket råskinn av en mann jeg er.

Hadde du skrevet dette på en oppriktig måte, hvor av det kom frem at du ikke gjør dette for å mobbe den andre brukeren i den opprinnelige tråden hadde jeg gitt deg støtte og oppmuntring. Nå synes jeg du bare er teit.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...