Sophie-Ann Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Jeg var på kamp for å se datteren spille, og så en skikkelig hunk av en far. Vi kom i prat i pølseboden etter kampen, og på vei ut, snudde jeg meg rundt, sa: Jeg tar sjansen, og gav ham visittkortet mitt. Han smilte og sa takk, og våre veier skiltes. Han kommer sikkert ikke til å ringe, men det er jo lov å håpe Det verste som skjer er jo at han ikke ringer, så jeg har jo ikke tapt noe på dette. Nå har jeg skikkelig sommerfulger i magen!! 34
Månestråle** Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Wow! det hadde aldri jeg turt! Håper han ringer, og hold oss underrettet
kulu-kulu Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Hærlig <3 Håper han tar kontakt,tøff er du
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 Tøft gjort av deg! Håper han ringer
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #8 Skrevet 20. februar 2012 Håper han ikke er opptatt. Håper han ikke er en douchebag Håper han ikke er en drittsekk Håper han ikke er en psykopat Håper han ikke er en seriemorder Håper han ikke er homo osv...det er mye som kan være i veien.. 6
Sophie-Ann Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 20. februar 2012 Vel, han kommer ikke til å ringe, tror jeg fant han på FB, og hvis det er han, har han dame
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 20. februar 2012 #10 Skrevet 20. februar 2012 Vel, han kommer ikke til å ringe, tror jeg fant han på FB, og hvis det er han, har han dame Så dumt da. Men syns fortsatt det var veldig modig av deg, og håper du ikke angrer på det. Noen ganger må man ta sjanser. 4
Sophie-Ann Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #11 Skrevet 20. februar 2012 Og hvordan i all verden skal jeg vite om han er opptatt når han ikke har ring på seg? 10
Ashitaka Skrevet 20. februar 2012 #12 Skrevet 20. februar 2012 Synes du er virkelig tøff og viser initiativ Sophie-Ann! Bare synd at han viste seg for å være opptatt men du må ikke la deg stoppe av å gjøre det igjen En dag blir det gevinst! 2
Gjest Eithne Skrevet 20. februar 2012 #13 Skrevet 20. februar 2012 You go girl! Du har jo ikke bevisst lagt deg etter en mann i forhold og noen ganger må man ta en sjanse. Who knows det kunne vært en enslig far dette. Bedre lykke neste gang og drit i de som ikke kan komme med annet en sure oppstøt. 3
Sophie-Ann Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #14 Skrevet 20. februar 2012 Synes du er virkelig tøff og viser initiativ Sophie-Ann! Bare synd at han viste seg for å være opptatt men du må ikke la deg stoppe av å gjøre det igjen En dag blir det gevinst! Takk, koselig med klem
Sophie-Ann Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #15 Skrevet 20. februar 2012 You go girl! Du har jo ikke bevisst lagt deg etter en mann i forhold og noen ganger må man ta en sjanse. Who knows det kunne vært en enslig far dette. Bedre lykke neste gang og drit i de som ikke kan komme med annet en sure oppstøt. Takk til deg og alle som har kommet med hyggelige ord Datt litt i do når jeg fant ut at han var opptatt....
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #16 Skrevet 20. februar 2012 Takk til deg og alle som har kommet med hyggelige ord Datt litt i do når jeg fant ut at han var opptatt.... Jaja, det er vel kjørt, men SKULLE han ringe så ikke gå ut fra at du vet "alt" og blås ham av før du har snakket med ham da 2
Gjest NozMonster Skrevet 20. februar 2012 #17 Skrevet 20. februar 2012 Vel, han kommer ikke til å ringe, tror jeg fant han på FB, og hvis det er han, har han dame naaaai! typisk! Og hvordan i all verden skal jeg vite om han er opptatt når han ikke har ring på seg? "alle" kjekkinger enten har kjærester, eller så er de homser.. 1
Gjest NozMonster Skrevet 20. februar 2012 #18 Skrevet 20. februar 2012 men du sophie-ann, selvom han er opptatt, så kanskje du fikk litt blod på tann av denne skjekkingen din? så du gir deg vel ikke allerede nå vel!?
Sophie-Ann Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #19 Skrevet 20. februar 2012 Jeg lover å ikke å blåse han av hvis han skulle ringe, må jo få bekreftet at han er opptatt!! Og, nei, jeg gir meg ikke på sjekkingen!! 2012 er jo akkurat begynt!! Hehe. 2
lys Skrevet 20. februar 2012 #20 Skrevet 20. februar 2012 Hvorfor omtales en kvinne som "tøff" dersom hun tar initiativ til å påvirke sin egen fremtid? Jeg synes alle som våger å gå utenfor komfortsonen er tøffe. Kvinne som mann. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå