Gå til innhold

Jeg fatter ikke at jeg turde å gjøre det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på kamp for å se datteren spille, og så en skikkelig hunk av en far. Vi kom i prat i pølseboden etter kampen, og på vei ut, snudde jeg meg rundt, sa: Jeg tar sjansen, og gav ham visittkortet mitt. Han smilte og sa takk, og våre veier skiltes.

Han kommer sikkert ikke til å ringe, men det er jo lov å håpe :)

Det verste som skjer er jo at han ikke ringer, så jeg har jo ikke tapt noe på dette.

Nå har jeg skikkelig sommerfulger i magen!!

• Liker 34
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow! det hadde aldri jeg turt! Håper han ringer, og hold oss underrettet :)

Skrevet

Hærlig <3

Håper han tar kontakt,tøff er du :)

Skrevet

Så tøft gjort! :klappe:

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

:kose: Tøft gjort av deg!

Håper han ringer :)

Skrevet

Håper han ikke er opptatt.

• Liker 7
Skrevet

Håper han ikke er opptatt.

Håper han ikke er en douchebag

Håper han ikke er en drittsekk

Håper han ikke er en psykopat

Håper han ikke er en seriemorder

Håper han ikke er homo

osv...det er mye som kan være i veien..

• Liker 6
Skrevet

Vel, han kommer ikke til å ringe, tror jeg fant han på FB, og hvis det er han, har han dame :(

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Vel, han kommer ikke til å ringe, tror jeg fant han på FB, og hvis det er han, har han dame :(

Så dumt da. Men syns fortsatt det var veldig modig av deg, og håper du ikke angrer på det. Noen ganger må man ta sjanser.

• Liker 4
Skrevet

Og hvordan i all verden skal jeg vite om han er opptatt når han ikke har ring på seg?

• Liker 10
Skrevet

Synes du er virkelig tøff og viser initiativ Sophie-Ann! Bare synd at han viste seg for å være opptatt men du må ikke la deg stoppe av å gjøre det igjen :klemmer: En dag blir det gevinst!

• Liker 2
Skrevet

You go girl! Du har jo ikke bevisst lagt deg etter en mann i forhold og noen ganger må man ta en sjanse. Who knows det kunne vært en enslig far dette. Bedre lykke neste gang og drit i de som ikke kan komme med annet en sure oppstøt.

• Liker 3
Skrevet

Synes du er virkelig tøff og viser initiativ Sophie-Ann! Bare synd at han viste seg for å være opptatt men du må ikke la deg stoppe av å gjøre det igjen :klemmer: En dag blir det gevinst!

Takk, koselig med klem :)

Skrevet

You go girl! Du har jo ikke bevisst lagt deg etter en mann i forhold og noen ganger må man ta en sjanse. Who knows det kunne vært en enslig far dette. Bedre lykke neste gang og drit i de som ikke kan komme med annet en sure oppstøt.

Takk til deg og alle som har kommet med hyggelige ord :) Datt litt i do når jeg fant ut at han var opptatt....

Skrevet

Takk til deg og alle som har kommet med hyggelige ord :) Datt litt i do når jeg fant ut at han var opptatt....

Jaja, det er vel kjørt, men SKULLE han ringe så ikke gå ut fra at du vet "alt" og blås ham av før du har snakket med ham da :klemmer:

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

naaaai! :sur: typisk!

Og hvordan i all verden skal jeg vite om han er opptatt når han ikke har ring på seg?

"alle" kjekkinger enten har kjærester, eller så er de homser..

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

men du sophie-ann, selvom han er opptatt, så kanskje du fikk litt blod på tann av denne skjekkingen din? ;)

så du gir deg vel ikke allerede nå vel!?

Skrevet

Jeg lover å ikke å blåse han av hvis han skulle ringe, må jo få bekreftet at han er opptatt!!

Og, nei, jeg gir meg ikke på sjekkingen!! 2012 er jo akkurat begynt!! Hehe.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor omtales en kvinne som "tøff" dersom hun tar initiativ til å påvirke sin egen fremtid?

Jeg synes alle som våger å gå utenfor komfortsonen er tøffe. Kvinne som mann.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...